مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندار رضوانشهربرگزار شد

فرماندار رضوانشهر:مسئولیت هدیه بزرگ الهی است که در بخشی از عمر نصیبمان می‌شود و باید تمام توان خود را برای پاسخگویی به مطالبات و جلب رضایت مردم به ‌کار گیریم و هیچگونه کوتاهی و کم‌کاری در این زمینه قابل بخشش نیست.

مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندار رضوانشهربرگزار شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از رضوان خبر ، مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندار رضوانشهر که  با حضور فرماندار  ،امام جمعه شهرستان،  شکری نماینده حوزه انتخابیه ومدیرکل محترم سیاسی و انتخابات استانداری گیلان و دیگر مدیران و نهادهای انقلابی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار رضوانشهر در این جلسه با عرض تبریک ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا با اشاره پیکر های ستم دیده و ارواح طیبه و به رضوان الهی و بال گشوده ۲۷۰ شهید مظلوم که از این میان ۱۷۵ شهید غواص بار دیگر فضای زندگی و ایران اسلامی را معطّر نمودند گفت: همه ما باید مانند همان جوان‌ها و غواص‌های دوران دفاع مقدس بر آرمان‌ها و راه شهدا پافشاری کنیم.

فرماندار رضوانشهر تصریح کرد: ملت ایران برغم فشارهای بین المللی و تبلغات مسموم بیگانگان، پای ارزش ها ایستاده اند و استقبال از شهدای غواص این عظمت را بار دیگر به نمایش گذاشت.

امام پناهی در مراسم معارفه معاون فرماندار رضوانشهر گفت: مسئولیت هدیه بزرگ الهی است که در بخشی از عمر نصیبمان می‌شود و باید تمام توان خود را برای پاسخگویی به مطالبات و جلب رضایت مردم به ‌کار گیریم و هیچگونه کوتاهی و کم‌کاری در این زمینه قابل بخشش نیست.

وی از زحمات جناب آقای سیاوش عاشورزاده معاون فرمانداری رضوانشهر که  انقلابی بودن، ولایتمداری و توکل به خدا از ویژگی های ایشان بود تقدیر و تشکر نمودند و برای جناب آقای چراغی آرزوی صحت و سربلندی از خداوند منان خواستار شدند.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استاندئاری گیلان بیان داشت:جمعی از خانواده های شهدای هشت سال دفاع مقدس در بیانیه ای ضمن محکوم کردن سوءاستفاده برخی جریان های سیاسی از مراسم تشییع پیکر شهدای غواص به این جریان های سیاسی هشدار دادند که به سوءاستفاده از خون شهیدان برای ساختن نردبانی جهت رسیدن به مطامع و امیال سیاسی خود پایان دهند.

وی در ادامه گفت: فرمانداران و بخشداران باید با سیاست های دولت همسو و همگام بوده و علاوه بر این، با نمایندگان شهرهای خود در مجلس نیز تعامل سازنده داشته باشند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به موضوع بحران چوکا در شهرستان رضوانشهر بیان کرد: اقداماتی در خصوص چوکا در استان صورت گرفته که بزودی شاهد نتایج خوبی در این راستا خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین هادی حبیبی امام جمعه رضوانشهر نیز در این جلسه بیان داشت: مردمداری، تواضع و گره گشایی از مشکلات مردم از مهترین ویژگی یک مدیر خوب است که معاون قبلی فرماندار رضوانشهر دارای چنین خصوصیاتی بود.

وی ادامه داد: این شهرستان به دلیل وجود تنوع قومی و مذهبی نیازمند توجه ویژه در زمینه های مختلف می باشد.

در پایان این نشست جناب آقای ابراهیم چراغی بعنوان معاون جدید فرماندار این شهرستان معرفی شد و از جناب آقای سیاوش عاشورزاده معاون قبلی فرماندار تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه