نماینده رشت و خمام در مجلس در گفتگو با «هشت‌دی»:

عملیات سپاه پاسداران شکننده‌بودن رژیم صهیونیستی را نشان داد

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملیات اخیر سپاه نشان داد که رژیم صهیونیستی شکننده است، گفت: این عملیات بازدارنده بود چرا که هیچ کشوری تاکنون جرئت چنین اقدامی را نداشته و اکنون همگان می‌دانند که ایران اسلامی قدرتمند است.

عملیات سپاه پاسداران شکننده‌بودن رژیم صهیونیستی را نشان داد

 محمدرضا احمدی سنگر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» با بیان اینکه عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران را به ملت شایسته ایران و همه ملت‌های آزاده دنیا تبریک می‌گویم، اظهار کرد: این عملیات مقتدرانه، قوی، هوشمندانه و خوشحال‌کننده برای ایران و ملل مسلمان و حتی غیرمسلمانان جهان بود.

 وی با اشاره به اینکه پاسخ به جنایات رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی ضروری بود، افزود: وقتی آنها به خود جسارت دادند که به سفارتخانه ایران در سوریه حمله کنند ما نیز در راستای همین می‌بایست پاسخ و اقدام بازدارنده به آن‌ها می‌دادیم.

 نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بعد از ترور سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و با وجود اینکه کسی جرئت حمله به پایگاه‌های آمریکایی را نداشت از آنها انتقام سخت گرفتیم، تصریح کرد: البته تنها حمله به عین الاسد نبود و در کنار آن اقدامات انتقام‌جویانه دیگری نیز انجام شد.

احمدی بیان کرد: اقدام اخیر سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی نیز نشان داد که ما برای تأمین امنیت خاک کشورمان با کسی تعارف نداریم.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید جواب دندان‌شکنی به اقدام وقیحانه رژیم صهیونیستی داده می‌شد تا جرئت تکرار گذشته را نداشته باشد، بیان کرد: با وجود حمایت برخی کشورها از رژیم صهیونیستی برای مقابله با موشک‌ها و پهپادهای ایران، گنبد آهنین رژیم صهیونیستی نتوانست با آن مقابله کند و این شکست بزرگی برای صهیونیست‌ها محسوب می‌شود.

 وی با بیان اینکه این عملیات نشان داد که رژیم صهیونیستی شکننده است و توانایی مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد، خاطرنشان کرد: با توجه به جسارت رژیم صهیونیستی، تنبیه مقتدرانه ضروری بود و اگر باز هم دست از پا خطا کنند تنبیه شدیدتری در انتظارشان خواهد بود.

 نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، افزود: عملیات تنبیهی سپاه علیه رژیم صهیونیستی نشان داد ایران کشور مقتدری است که می‌تواند امنیت خود را حتی تا کیلومترها آن‌سوی مرزهای کشور تأمین کند و این کار موقعیت جمهوری اسلامی در دنیا را بالا برد تا دشمنان حساب کار خود را داشته باشند.

 وی با بیان اینکه این عملیات نشان داد ایران در تأمین امنیت خود با کسی تعارف ندارد و مقتدرانه و قدرتمند از مرزهای خود دفاع می‌کند، عنوان کرد: اماکن ایران در کشورهای دیگر نیز خاک ما محسوب می‌شود و کسی نباید به آن تعدی کند.

 احمدی با اشاره به بازدارندگی عملیات تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: این عملیات بازدارنده بود چرا که هیچ کشوری تاکنون جرئت چنین اقدامی را نداشته و اکنون همگان می‌دانند که ایران اسلامی قدرتمند است و می‌تواند در صورت هرگونه تعدی دشمن مواضع حساس آنها را مورد هدف قرار دهد.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه