معاون پارلمانی ریاست‌جمهوری مطرح کرد:

ضرورت فعال کردن بخش خصوصی برای تحقق شعار سال

معاون پارلمانی ریاست‌جمهوری با تأکید بر ضرورت فعال‌کردن بخش خصوصی در زمینه تولید، گفت: ان‌شاالله در سال جاری که سال جهش تولید است، توصیه‌هایی که رهبری داشتند و رئیس‌جمهور تکلیف کردند، به‌خوبی توسط هر یک از وزارتخانه‌ها عمل شود.

ضرورت فعال کردن بخش خصوصی برای تحقق شعار سال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» به نقل از شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا، سید محمد حسینی به پیش‌نیازهای تحقق شعار سال اشاره کرد و اظهار کرد: باید یک عزم و اراده جدی در مسئولین، مدیران، دستگاه‌های مختلف و قوای سه‌گانه وجود داشته باشد تا به کمک بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران، و کارآفرینان، آن‌ها را تشویق کنیم که در این زمینه فعالیت نمایند و بدانند که مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

 وی با اشاره به اینکه همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند کلید حل مشکلات کشور تولید است، افزود: تولید می‌تواند منجر به اشتغال‌زایی، افزایش سرمایه عمومی کشور، و افزایش درآمد ارزی شود.

معاون پارلمانی ریاست‌جمهوری با بیان اینکه وقتی ما تولید داشته باشیم، صادرات نیز بهبود و افزایش خواهد یافت، تصریح کرد: برخی از نیازهایی که از طریق واردات تأمین می‌شود، اگر در داخل کشور تولید شود، نیازی به واردات نخواهیم داشت و این باعث می‌شود تا از ارز کمتری استفاده شود.

حسینی با تأکید بر ضرورت فعال‌کردن بخش خصوصی در زمینه تولید، افزود: باید از توافقاتی که در حوزه بین‌المللی، به‌ویژه با کشورهای همسایه، انجام دادیم، بهره‌مند شویم و آن‌ها را از نظر امنیتی و عملیاتی اجرایی کنیم.

 معاون پارلمانی ریاست‌جمهوری گفت: ان‌شاالله در سال جاری که سال جهش تولید است، توصیه‌هایی که رهبری داشتند و رئیس‌جمهور تکلیف کردند، به خوبی توسط هر یک از وزارتخانه‌ها عمل شود.

 حسینی در پایان بیان کرد: معیار ارزیابی مدیران باید عمل به این راهبرد اساسی و شعار سال باشد و هر کس که بیشتر در این زمینه تلاش کند، کارشان مورد تقدیر قرار گیرد. همچنین، هرکسی که در این زمینه کوتاهی کند، باید پاسخگو باشد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه