رئیس ستاد اقامه نماز سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور:

۱۱۰ نمازخانه بین راهی در کشور ساخته می‌شود

رئیس ستاد اقامه نماز سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با اشاره به طرح ساخت ۱۱۰ نمازخانه بین‌راهی به نیّت نام امام علی (ع) طی مدت سه سال، گفت: این طرح از سال گذشته با ساخت و تحویل ۴۰ نمازخانه بین‌راهی آغاز شد.

۱۱۰ نمازخانه بین راهی در کشور ساخته می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، حجت‌الاسلام  ناصری صبح امروز در بازدید از پویش «چشم به راهیم» در منطقه شهران رودبار، اظهار کرد: طرح ساخت ۱۱۰ نمازخانه بین راهی به نیت نام امام علی (ع)، با ۵۵۰ میلیاردتومان اعتبار از سوی سازمان راهداری و حمل و جاده‌ای با تفاهم نامه ستاد اقامه نماز کشور، از سال گذشته در کشور با ساخت و تحویل ۴۰ نمازخانه بین راهی آغاز شد.

وی با بیان اینکه هزینه ساخت هر نمازخانه ۵ میلیاردتومان برآورده شده است، افزود: امسال هم قرار است ۳۰ نمازخانه بین راهی دیگر ساخته شده و به بهره برداری برسد و کلنگ ساخت ۴۰ نمازخانه باقی مانده هم در سال آینده به زمین زده می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: نمازخانه‌های بین راهی علاوه بر محل عبادت، مکانی برای استراحت مسافران است تا سفری ایمن و بدون خطر داشته باشند.

حجت‌الاسلام ناصری افزود: تاکنون هزار و ۱۰۰ مجتمع خدماتی رفاهی با امکانات نمازخانه و محل استراحت برای مسافران با سرمایه گذاری بخش خصوصی در کشور ساخته شده است.

انتهای خبر/

منبع: صداوسیما

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه