کارشناس هواشناسی گیلان:

هوای گیلان بهاری شد

گیلان نوروز را با هوای سرد و بارانی آغاز کرد و گردشگران نوروزی پس از هشدارهای هواشناسی و گذر از وضعیت‌های جوی متعدد چون باران‌های شدید، رعدوبرق و وزش بادهای به نسبت شدید جنوبی از امروز پنجشنبه هوای بهاری را تجربه می‌کنند.

هوای گیلان بهاری شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، علاءالدین حسینی در گفتگویی اظهار کرد: براین‌اساس در این مدت آسمانی غالباً صاف تا نیمه‌ابری و افزایش نسبی دما بین ۳ تا ۶ درجه سلسیوس برای استان گیلان پیش‌بینی شده است.

 وی عنوان کرد: در مدت گفته شده گاهی به دلیل شکل‌گیری ناپایداری‌های موقتی افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق دور از انتظار نیست ضمن اینکه شب‌ها در برخی مناطق شرایط برای پدیده مه فراهم است.

 کارشناس هواشناسی گیلان اضافه کرد: از اواخر وقت یکشنبه هفته آینده شاهد وضعیت جوی ناپایدار در این استان خواهیم بود که بر اساس آخرین اطلاعات نقشه‌های هواشناسی طی روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 وی بیان کرد: صبح امروز دیلمان با نیم درجه سلسیوس کمترین و صومعه‌سرا در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۷ درجه بیشترین دما را به خود اختصاص داده‌اند ضمن اینکه دمای فعلی رشت ۱۲ درجه و رطوبت ۷۰ درصد است.

 حسینی اظهار کرد: دریا نیز در این مدت با ارتفاع موج بین ۱۰ تا ۵۰ سانتی‌متر برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب پیش‌بینی شده است.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه