فرماندار لنگرود مطرح کرد:

بازدید ۱۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان لنگرود

فرماندار لنگرود از اقامت ۵۰۰ هزار نفری گردشگران نوروزی در این شهرستان خبر داد و گفت: حدود ۱۰ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهرستان لنگرود بازدید کردند.

بازدید ۱۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان لنگرود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری لنگرود، محمدرضا جلالی در حاشیه بازدید از اماکن و اقامتگاه های گردشگری شهرستان لنگرود، اظهار کرد: شهرستان لنگرود همانند سال‌های گذشته مورد توجه گردشگران نوروزی از اقصی نقاط کشور است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۵۰۰ هزار نفر در مراکز اقامتی و سیاحتی شهرستان لنگرود حضور پیدا کردند، افزود: این حجم از مسافر در اقامتگاه‌های رسمی و غیر رسمی و اضطراری شهرستان اسکان داشتند.

فرماندار لنگرود با اشاره به رضایت نسبی مسافران از اقامتگاه‌های شهرستان، تصریح کرد: علیرغم برودت هوا حدود ۱۰ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی و گردشگری شهرستان لنگرود بازدید کردند و لذا به عنوان مسئول تکلیف داریم در حوزه زیرساخت‌های گردشگری رونق لازم را ایجاد و با تمهید امکانات جدید، زمینه جذب گردشگر بیشتر را فراهم کنیم.

جلالی از مردم و مسافران خواست مانند روزهای گذشته نسبت به رعایت شئونات ماه رمضان اهتمام داشته باشند و تاکید کرد: گردشگران در کنار بهره‌مندی از مواهب طبیعی شهرستان، حفاظت و حراست از انفال و منابع طبیعی را در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری در شهرستان لنگرود از جمله نوار ساحلی ۱۷ کیلومتری در منطقه چاف و چمخاله، خاطرنشان کرد: نجاتگران غریق در ساحل حضور دارند و لذا زمینه بهره مندی سالم و ایمن مردم از دریا فراهم است.

فرماندار لنگرود همچنین به زیبایی‌های بکر بخش کومله و دامنه‌های سرسبز اطاقور و باغات چای آب چالکی اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم از سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری حمایت کنیم تا زمینه‌های حضور بیش از پیش گردشگران در منطقه فراهم شود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه