فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

دستگیری سارق سابقه‌دار غیربومی در گیلان

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری سارق غیربومی سابقه‌دار خودرو و لوازم داخل آن خبر داد و گفت: این فرد به سه فقره سرقت خودرو و ۱۸ فقره سرقت قطعات و لوازم داخل آن اعتراف کرد.

دستگیری سارق سابقه‌دار غیربومی در گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» محمود حافظی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو و لوازم داخل آن به شیوه و شگرد مشابه در سطح شهرستان رشت، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی از شناسایی سارق غیربومی این پرونده‌ها توسط مأموران یگان امداد رشت در یکی از خیابان‌های فرعی حومه شهر رشت خبر داد و بیان کرد: مأموران پس از تعقیب و مراقبت نامحسوس چندساعته، سارق را درحالی‌که قصد داشت خودرو پراید سرقتی را به محلی خلوت در حاشیه شهر منتقل و قطعات و محتویات داخل آن را سرقت کند در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه در ادامه روند رسیدگی این پرونده‌ها توسط مأموران کلانتری ۱۳ با تحقیقات بازجویی‌های فنی از سارق ۲ خودروی پراید سرقتی دیگر نیز کشف شد، افزود: سارق ۳۶ساله که سابقه هشت سال زندان به دلیل جرایم متعدد سرقت را داشته است، در بازجویی‌های فنی و تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت خودرو و ۱۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل آن اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

حافظی در پایان با اشاره به اینکه سه خودروی سرقتی، کمتر از ۲۴ ساعت کشف و به صاحبانشان بازگردانده شد از مردم خواست هشدارهای انتظامی در بحث پیشگیری از سرقت را جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه