فرمانده انتظامی گیلان:

بیش از ۵۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان کشف شد

فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از ۵۸ میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال کالای قاچاق در اجرای طرح پنج‌روزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این استان خبر داد.

بیش از ۵۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان کشف شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، سردار عزیزالله ملکی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود.

 وی در ادامه با بیان اینکه طرح سـراسـری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان به مدت پنج‌روز توسط پلیس امنیت اقتصادی در سطح استان اجرا شد، افزود: در این راستا با انجام تحقیقات و اقدامات فنی، ۵۹۷ هزار و ۹۷۱ عدد مواد محترقه و ۸۶ هزار و ۴۶۶ قلم لوازم‌یدکی کشف شد.

 وی خاطرنشان کرد: همچنین ۵۷ هزار و ۴۱۶ عدد دارو، ۲ هزار و ۹۲۸ قوطی نوشیدنی انرژی‌زا، ۲ هزار و ۱۱۳ عدد لوازم‌خانگی، ۱۹ هزار و ۳۲۵ قلم لوازم‌تحریر، ۱۶ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی، پنج‌تن شن و ماسه، هزار و ۶۳۰ لیتر فرآورده‌های نفت و گاز، ۲۰۰ کیلوگرم گوشت سفید، ۲۸ عدد کفش، ۱۸ حلقه لاستیک، هفت‌دستگاه فلزیاب، هفت‌دستگاه لوازم‌خانگی و سه دستگاه لوازم صوتی تصویری قاچاق کشف شد.

 فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به این که کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۵۸ میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال برآورد کردند از توقیف ۳۱ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق خبر داد و بیان کرد: دراین‌رابطه ۱۶۶ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه