فرماندار رودسر خبر داد:

پیش بینی اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی برای سد پلرود

فرماندار رودسر، با بیان اینکه تکمیل قطعه یک و قطعه دو لازمه آبگیری سد در سال جاری است، گفت: علاوه بر اعتبارات استانی و وزارتخانه‌ای، ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رئیس‌جمهور به گیلان پیش‌بینی‌شده است.

پیش بینی اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی برای سد پلرود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» محمد حیدری امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گیلان، پیرامون تصفیه‌خانه آب طول لات و پروژه سد پلرود، اظهار کرد: مصوبات شورای تأمین شهرستان رودسر جامع‌ومانع بوده و باید اجرایی شود.

 وی با اشاره به احراز عملکرد دستگاه‌های همکار و کم‌کار در اجرای مصوبات شورای تأمین، افزود: در صورت اجرای این مصوبات، دو سوم مشکلات پروژه سد پلرود حل می‌شود.

 فرماندار رودسر، با تأکید بر لزوم پیگیری سد پلرود در سطوح بالای مدیریتی استان، تصریح کرد: سد پلرود یک پروژه ملی است و بزرگ‌ترین پروژه شرکت آب منطقه‌ای در شرق گیلان به شمار می‌رود؛ لذا باید آبگیری آزمایشی را در سال ۱۴۰۳ دنبال کنیم.

 حیدری، با اشاره به مشکلات اهالی روستای آزارکی، بر لزوم استفاده از اهرم قانون برای رفع معارضین تأکید کرد و متذکر شد: مشکلی در بخش مصالح نداریم.

 وی با بیان اینکه تکمیل قطعه یک و قطعه دو لازمه آبگیری سد در سال جاری است، خاطرنشان کرد: علاوه بر اعتبارات استانی و وزارتخانه‌ای، ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رئیس‌جمهور به گیلان پیش‌بینی‌شده است تا بتوانیم در سال جاری شاهد آبگیری شد باشیم.

 فرماندار رودسر با اشاره به مشکلات معدن پرشو، معدن پلرود و جاده جایگزین، اضافه کرد: به‌زودی نسبت به واگذاری املاک تملک شده به آب منطقه‌ای و جابه‌جایی اهالی روستا اقدام می‌شود.

 وی بیان کرد: اداره کل منابع طبیعی استان نیز باید به تعهدات خود در جهت تعیین جاده جایگزین و پلاک‌گذاری و قطع درختان و درختکاری در مناطق مشخص عمل کند. با کمک مهندس مشاور، اقدام قانونی برای اجرای طرح تثبیت زمین و مقاوم‌سازی روستا نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
با سلام؛ ای کاش اقای استاندار بهمراه فرماندار رودسر تشریف میبردند و سری هم به دانشکده فنی شرق گیلان هم میزدند و ببینند که هیچیک از وعده های داده شده در چند ماه قبل از سوی ایشان و فرماندارشان که قرار بود ظرف ۱۰ روز انجام شود ، عملی نشده و هیچ گامی برداشته نشده و صرفا در حد حرف و شو تبلیغات رسانه ای خودشان متاسفانه باقی ماند و گفتند تا انتخابات مجلس صبر کنید و فضا را مدیریت کنید ... انتخابات هم سپری شد و فضا م مدیریت شد انطور که آقایان میخواستند اما هیچ خبری نشد و دانشجویان بشدت معترض هستند و دیگر هیچ اعتمادی نه به حرف های فرماندار و نه شهردار و نه نماینده عالی دولت ندارند...!
در حاشیه