مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خبر داد:

امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان گیلان در ۴۹ حادثه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان، گفت: از زمان آغاز تعطیلات نوروزی ۴۹ حادثه در سطح استان گیلان رخ‌داده است که از این تعداد ۲۶ حادثه مربوط به حوادث جاده‌ای بوده که توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان گیلان امدادرسانی و خدمات‌رسانی شده است.

امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان گیلان در ۴۹ حادثه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»  هادی سلیمی عصر امروز در جریان بازدید از پایگاه نوروزی جمعیت هلال‌احمر شهرستان مرزی بندر آستارا در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ۱۵ پایگاه خدمات نوروزی و ۱۴ پایگاه سیار حوزه معاونت امور جوانان جمعیت هلال‌احمر گیلان در سطح استان در حال خدمت به مسافران نوروزی هستند، اظهار کرد: بیست و چهارمین دوره خدمات نوروزی و سفر جمعیت هلال‌احمر گیلان به ظرفیت ۳۲ پایگاه امداد و نجات در سطح استان در حال اجرا است و در مجموع ۴ هزار و ۵۶۲ نفر نیروی هلال‌احمر در کل استان در حال خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

سلیمی، افزود: روزانه ۲۰۴ نفر در حوزه امداد و نجات و ۱۱۸ نفر در پایگاه‌های نوروزی در سطح شهرستان‌های مختلف استان گیلان و در مبادی ورودی شهرها به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

میرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان از مسافرینی که قصد عزیمت به این استان را دارند خواست رعایت اصول ایمنی و سرعت مطمئنه را مدنظر قرار داده و خودروی خود را برای سفر به تجهیزات ایمنی مجهز کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

 سلیمی، گفت: مسافران نوروزی در صورت وقوع هر حادثه‌ای با شماره تماس ۲۴ ساعته ۱۱۲ تماس گرفته و حادثه را گزارش دهند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه