رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان:

بیش از ۲ تن قهوه قاچاق در گیلان کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان گفت: ۲ هزار و ۴۸۲ کیلوگرم قهوه قاچاق به ارزش تقریبی هفت میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال در این استان کشف شد.

بیش از ۲ تن قهوه قاچاق در گیلان کشف شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»  محمد خوش‌خلقت در گفتگو با خبرنگاران با تبریک سال نو اظهار کرد: فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی و نابسامانی در بازار می‌شود.

 وی عنوان کرد: در پی دریافت خبر نگهداری قهوه خارجی قاچاق داخل انبار یک واحد پخش مواد خوراکی در شهرستان رشت، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: با انجام اقدامات نامحسوس و بررسی‌های همه‌جانبه صحت موضوع محرز و محل دقیق نگهداری دپوی کالا قاچاق شناسایی شد.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان بیان کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل موردنظر، ۲ هزار و ۴۸۲ کیلوگرم دانه قهوه خارجی قاچاق را کشف کردند.

 این مقام انتظامی از معرفی متهم ۳۶ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان مربوطه ارزش این کشفیات را هفت میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

خوش‌خلقت در پایان با اشاره به اینکه استفاده از مواد غذایی خارجی قاچاق به دلیل عدم احراز فاکتورهای سلامت برای مصرف‌کننده‌ها آسیب‌زا است، خاطرنشان کرد: مردم به‌منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی و همچنین پیشگیری از مضرات این گونه کالاهای مصرفی در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق، مراتب را با ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
دو تن قهوه قاچاق ! این حجم رو مطمئنا کوله بر که نیاورده ته لنجی هم که نمی تونه باشه چه جوری وارد شده وقتی این حجم میاد چیزای بدتر هم راحت میاد پس
در حاشیه