رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست رودسر خبر داد:

توقیف ۲ خودروی تخلیه‌کننده زباله در رودسر

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست رودسر گفت: مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست رودسر ۲ خودرو که در حال تخلیه پسماند در معابر عمومی بودند را توقیف کردند.

توقیف ۲ خودروی تخلیه‌کننده زباله در رودسر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» رحمان پورحسین ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه گفت: مأموران این یگان یک خودروی سواری و یک پیکان‌وانت که در حال تخلیه پسماند در معابر عمومی روستاهای کویه سفلی و کرفستان بودند را توقیف کردند.
وی افزود: با هماهنگی با دادستان شهرستان و نیروی انتظامی این ۲ خودرو توقیف و متخلفین برای ادای توضیحات و پاکسازی محل دپوی زباله به پاسگاه فراخوانده شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست رودسر ادامه داد: باتوجه‌به اینکه در سال جدید برنامه‌های پاکسازی در شهرستان رودسر طبق طرح مسیر سبز – ایران پاک آغاز شده است با هماهنگی‌های صورت‌گرفته در صورت مشاهده موارد مشابه بر اساس ماده ۲۰ قانون مدیریت پسماند علاوه بر جرائم نقدی، خودروهای متخلف از یک تا ۱۰ هفته توقیف خواهند شد و همچنین نسبت به معرفی متخلفین به مرجع قضائی برخورد جدی به عمل خواهد آمد.
پورحسین از شهروندان خواست در صورت مشاهده خودروهای در حال تخلیه پسماند در شهرستان بلافاصله موارد را به اداره محیط‌زیست اطلاع دهند.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه