معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی خبر داد:

کسب رتبه هفتمی گیلان در بحث خدمات گردشگری

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: طبق شاخص‌های بررسی شده استان گیلان در دو مقوله نظارت بر قیمت‌ها و خدمات گردشگری جزو هفت استان برتر کشور است.

کسب رتبه هفتمی گیلان در بحث خدمات گردشگری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»  جواد واحدی روز پنجشنبه ضمن بازدید از وضعیت ارائه خدمات نوروزی به گردشگران در گیلان با حضور در ستاد خدمات سفر این استان در رشت، کسب رتبه یادشده را نشان از اهتمام ویژه مسئولان دانست و افزود: کل استان‌های شمالی کشور مقصد و هدف گردشگران است.

 وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود، ورود مسافران در روزهای آینده به این استان‌ها بیشتر شود، تأکید کرد: باتوجه‌به پیش‌بینی‌های انجام شده، استان‌های شمالی باید از آمادگی لازم برای ارائه خدمات شایسته به مسافران برخوردار باشند.

 وی با اشاره به پیگیری‌های مطلوب استان گیلان در خصوص فراهم‌شدن زیر ساخت‌های لازم گردشگری عنوان کرد: امکانات و زیر ساخت‌هایی در گذشته در این استان وجود داشت و برخی زیر ساخت‌ها نیز در دولت سیزدهم به آن اضافه شد که ارائه خدمات را بهینه‌تر نموده است.

 معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی در خصوص دغدغه زباله در استان‌های شمالی اظهار کرد: امیدواریم با اقدامات فرهنگی که در این استان‌ها صورت می‌گیرد، وضعیت زباله به نحو احسن مدیریت شود، ضمن اینکه باید اقدام جهادی دراین‌خصوص صورت گیرد؛ چون وجود پسماند در این استان‌ها زیبنده نیست.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه