استاندار گیلان:

مدارس خالی در گیلان باید صرف فعالیت‌های فرهنگی شود

استاندار گیلان گفت: واحدهای آموزشی خالی در گیلان باید صرف فعالیت‌های فرهنگی شود، این موضوع باید موردتوجه جدی مسئولان آموزش‌وپرورش باشد.

مدارس خالی در گیلان باید صرف فعالیت‌های فرهنگی شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» اسدالله عباسی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش‌وپرورش گیلان در استانداری اظهار کرد: دانش‌آموزان را باید با صنعت مأنوس کرد و این مهم باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به توجه بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته به مهارت‌آموزی اضافه کرد: دانش‌آموزان در این کشورها بعد از دانش‌آموختگی دانشگاهی بیکار نبوده؛ بلکه با کسب مهارت، کارآفرین و تولیدکننده هستند.

استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت عملی‌شدن فرائض دینی در مدارس اعم از نماز عنوان کرد: متولیان و دست‌اندرکاران آموزش‌وپرورش باید امکانات لازم را برای تحقق این مهم فراهم کنند و مدارس نیز از فضای نمازخانه‌ای مناسب برخوردار باشند.

وی مدرسه را مکان مهم تعلیم‌وتربیت دانش‌آموزان عنوان کرد و افزود: فضای مدارس اعم از نمازخانه واحدهای آموزشی باید برای حضور دانش‌آموزان در انجام فرائض دینی مجهز باشد.

عباسی با اشاره به نقش مهم خیرین در حوزه‌های مختلف اعم از مدرسه‌سازی اظهار کرد: خیرین مدرسه‌ساز همواره برای احداث واحدهای آموزشی و فراهم‌کردن امکانات مدرسه پیشگام هستند؛ از اینرو برای ساخت و آماده‌سازی نمازخانه در مدارس فاقد این فضا می‌توان از خیرین کمک گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موضوع مولدسازی و توجه به آن اضافه کرد: واحدهای آموزشی خالی در گیلان باید صرف فعالیت‌های فرهنگی شود، این موضوع باید مورد توجه جدی مسئولان آموزش‌وپرورش باشد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
در لنگرود یک مورد از این مدارس در شلمان رو کمپ ترک اعتیاد درست کردن که اون فاجعه رخ داد یه مورد هم در لیلاکوه دفتر ... شده که مدرسه کناریش به اجبار الان مختلطه .
در حاشیه