سرمربی تیم فوتبال ملوان:

در انزلی زمین تمرین نداریم

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با بیان اینکه تنها مشکل ما در انزلی زمین تمرین است، گفت: اگر هدف حضور در آسیا است باید این مشکل برطرف شود.

در انزلی زمین تمرین نداریم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی هفته بیستم مقابل پیکان تهران با تبریک فرارسیدن ایام ماه رمضان اظهار کرد: پیکان شرایط خوبی دارد و ما می‌دانیم مثل همه بازی‌های لیگ بازی سختی را داریم.

وی به پیروزی پیکان مقابل سپاهان اصفهان اشاره کرد و گفت: آنان با این پیروزی شرایط خوبی را به دست آورده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با اشاره به تقویت خط حمله پیکان در نیم‌فصل تصریح کرد: نقطه قوت تیم فوتبال پیکان همین خط حمله است.

تارتار با بیان اینکه ما هم تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و سعی خواهیم کرد از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم، ادامه داد: پیکان تیمی است که از ضد حملات خوب استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: بازیکنان ملوان برای ضربه نخوردن از حریف باید از فرصت‌ها باهوش استفاده کنند اگر باهوش باشیم می‌توانیم با احترام به پیکان برنده شویم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با اشاره جو ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران گفت: جو سنگین ورزشگاه زنده‌یاد سیروس قایقران شرایط فرق به‌گونه‌ای رقم زده است که بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم این روند خوب را ادامه بدهیم.

تارتار با بیان اینکه تنها مشکل ما در انزلی زمین تمرین است و با آن زمین ناهموار نمی‌توانیم تاکتیکی خود را انجام دهیم، تأکید کرد: اگر هدف ما حضور در آسیا است باید این مسائل برطرف شود خیلی ضعف بزرگی است که ما یک زمین تمرین خوب نداریم.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه