معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

تکمیل آزادراه رشت – قزوین از تأکیدات دولت بود

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه تکمیل آزادراه رشت – قزوین از تأکیدات دولت بود گفت: تکمیل و بهره‌برداری این پروژه برای نوروز ۱۴۰۳ از تأکیدات دولت سیزدهم بوده که به سرانجام رسید.

تکمیل آزادراه رشت – قزوین از تأکیدات دولت بود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» محسن منصوری صبح امروز در آئین بهره‌برداری از پروژه باقیمانده آزادراه رشت – قزوین در محدوده رودبار اظهار کرد: حامل سلام و پیام رئیس‌جمهور به مردم گیلان هستم ایشان به علت تداخل برنامه‌ها نتوانستند به این مراسم برسند.

وی از سفر رئیس‌جمهور به گیلان در اوایل سال آتی خبر داد و افزود: اهمیت پروژه آزادراه رشت – قزوین و تکمیل و بهره‌برداری این پروژه برای نوروز ۱۴۰۳ از تأکیدات دولت سیزدهم بوده که به سرانجام رسید.

 معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به اهتمام دولت در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بیان کرد: دولت سیزدهم یک پروژه نیمه‌تمام دیگر را تکمیل و افتتاح کرد.

منصوری با اشاره به اهمیت پروژه باقیمانده آزادراه رشت – قزوین بیان کرد: پروژه باقیمانده آزادراه از نظر اجتماعی و اقتصادی برای گیلان و کشور از اهمیت برخوردار است.

وی به بیان اینکه افتتاح پروژه آزادراه منجیل – رودبار یکی از پروژه‌های ملی و مهم دولت است افزود: مسافران همواره برای سفر به گیلان به‌ویژه در پیک مسافرت‌های نوروزی با معضل ترافیک مواجه بودند که با افتتاح این پروژه بار ترافیکی در ورودی گیلان کاهش خواهد یافت.

انتهای خبر/

منبع: روابط عمومی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
لنگرودی
ریس جمهور بعضی استان ها و شهرها دوبا و سه بار هم رفتن ولی گیلان تشریف نمیاره ! طرح شهید زین الدین در همه استان ها بصورت آزمون برگزار شد در استان گیلان لیست دادن ! موقع بلا و فتنه از ما انتظار دارن ولی موقع عافیت یادم تورا فراموش باشه
در حاشیه