نمایشگاه بهاره در گیلان آغاز به کار کرد

نمایشگاه بهاره در گیلان امروز با حضور استاندار گیلان آغاز به کار کرد؛ این نمایشگاه تا ۲۸ اسفند هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب دایر است.

نمایشگاه بهاره در گیلان آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا امروز با حضور استاندار در نمایشگاه دائمی گیلان افتتاح شد.

در این نمایشگاه غرفه‌دارانی از ۱۰ استان گیلان، اصفهان، زنجان، تهران، تبریز، قم، قزوین، کرمان، اردبیل و رفسنجان محصولات خود شامل مواد غذایی، آجیل و خشکبار، خرما، شیرینی، پوشاک، کیف و کفش، کتاب، صنایع دستی، میوه، مرغ و گوشت را با ۱۵ تا ۵۰ درصد تخفیف در ۲۱۰ غرفه عرضه کرده‌اند.

این نمایشگاه تا ۲۸ اسفند هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب دایر است.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگاران، گفت: نمایشگاه بهاره در نمایشگاه بین‌المللی گیلان واقع در رشت همزمان با سایر شهرستان‌ها آغاز شده و اصرار ما بر عرضه محصولات کشاورزی و صنایع‌ دستی با کیفیت و قیمت مناسب برای عموم است.

 تیمور پورحیدری مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان هم در این رابطه گفت: امسال بر خلاف سال‌های قبل، کارشناسان و بازرسان برای کنترل قیمت و کیفیت در نمایشگاه حضور دارند و علاوه بر آن مردم می‌توانند در صورت گلایه و شکایت با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند.

انتهای خبر/

منبع: صدا و سیما

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه