استاندار گیلان:

جمهوری اسلامی استوارتر از همیشه است

استاندار گیلان، گفت: جمهوری اسلامی به برکت شهدا و خانواده شهدا استوارتر از همیشه است.

جمهوری اسلامی استوارتر از همیشه است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»  اسدلله عباسی عصر امروز در هشتمین اجلاسیه عقیله‌النساء در سالن اجتماعات شهدای ناجا در رشت با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم برخی‌ها انتخابات را زیر سوال ببرند؛ اظهار کرد: در سلامت انتخابات همین بس که رهبر انقلاب فرمودند مردم جهاد کرده‌اند.

 وی با بیان اینکه عده‌ای از مردم و حتی برخی از خانواده شهدا با زبان روزه رای خود را به صندوق انداختند، افزود: با این وجود باز افرادی پیدا می‌شوند انتخابات را زیر سئوال ببرند که جای تأسف دارد.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به وحدت و همبستگی تمامی مسئولان برای مسئله عفاف و حجاب، بیان کرد: در بحث عفاف و حجاب همه باید با کمک همدیگر فضا را معنوی و مدیریت کنیم و خوشبختانه وحدت خوبی در گیلان در این خصوص حاکم است.

استاندار گیلان ادامه داد: به برکت خون پاک شهدا و دعای خیر مادران شهدا ملت ایران در انتخابات ۱۱ اسفند حماسه خلق کردند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به برکت شهدا و خانواده شهدا استوارتر از همیشه است، ادامه داد: جنایت رژیم صهیونیستی در غزه نشان دهنده وقاحت و خون‌خواری آنان است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به فداکاری مدافعین حرم در در دفاع از حرم آل الله، افزود: اگر مدافعین حرم نبودند و در مقابل وحوش داعش، آمریکا و رژیم صهیونیستی مقابله نمی‌کردند خدا می‌دانست چه بلایی داعشی‌های خونخواران بر سر ملت ایران می‌آوردند.

استاندار گیلان با اشاره به فداکاری ملت ایران در طول ۴۵ سال گذشته، تصریح کرد: همان کشورهایی که مدعی حقوق بشر هستند علناً به جنایتکار بودن خود اعتراف می‌کنند ولی ملت ایران ۴۵ سال مقاومت، ایستادگی و جهاد کرده و به گفته مقام معظم رهبری اکنون در حال رسیدن به قله هستیم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه