شایعه فوت مهدی کروبی کذب است

ساعتی پیش شایعاتی درباره فوت مهدی کروبی منتشر شد؛ اما منابع نزدیک به خانواده کروبی این اخبار را تکذیب کردند.

شایعه فوت مهدی کروبی کذب است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» ساعتی پیش شایعاتی درباره فوت مهدی کروبی منتشر شد، اما منابع نزدیک به خانواده کروبی در این باره گفتند: اخیراً آقای کروبی مریض شده بود که به بیمارستان منتقل شد.

 بنا بر گفته این منابع، با اقدامات پزشکی و وصل کردن دستگاه تنفسی وضعیت وی تقریباً بهبود پیدا کرد و پس از آن، از بیمارستان به منزل منتقل شده است.

 غلامحسین کرباسچی نیز ضمن رد این شایعات به هم‌میهن گفت: آقای کروبی در حال حاضر در منزل به سر می‌برند و حالشان خوب است.

 کرباسچی توضیح داد: برخی شایعاتی که در یکی دو ساعت گذشته منتشر شده صحت ندارد و خوشبختانه وضعیت سلامتی آقای کروبی روبه‌بهبود است. البته ایشان در پی بیماری و به توصیه پزشک باید برای مدتی از دستگاه اکسیژن‌ساز استفاده کنند تا ریه‌هایشان درگیر نشود و اکسیژن خونشان بالا بیاید. خوشبختانه حال آقای کروبی نسبت به چند روز گذشته بهتر شده است و امیدوارم هرچه زودتر بهبودی کامل حاصل شود.

 به گزارش تسنیم، این شایعه در پی انتشار تصویر مهدی کروبی در حال استفاده از دستگاه اکسیژن منتشر شده است.

 روز گذشته در خبرگزاری تسنیم مطرح شد که «مهدی کروبی» در تاریخ ۹ اسفند به دلیل سرماخوردگی و عفونت ناشی از آن در بیمارستان نیکان تهران بستری شده بود.
او پس از بهبود و رفع مشکل در تاریخ ۱۲ اسفند از این بیمارستان مرخص شده بود.

 بااین‌حال برخی اطرافیان «حسین کروبی» می‌گویند که او قصد داشته با انتشار کلیپی از پدرش که در حال استفاده از اکسیژن خانگی است، اوضاع وخیمی از پدرش نشان دهد.

 گفته می‌شود «مهدی کروبی» در ابتدا قصد داشت که در انتخابات ۱۱ اسفند هم شرکت کند؛ اما با مشورت غلط پسرش مبنی بر اینکه مشارکت زیر ۲۰ درصد است، از این کار منصرف شد.

انتهای خبر/

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه