رئیس مرکز آموزشی و درمانی پورسینا خبر داد:

راه‌اندازی مرکز پیشرفته MRI در پورسینا رشت

رئیس مرکز آموزشی و درمانی پورسینا با بیان اینکه مرکز پیشرفته MRI در مرکز آموزشی و درمانی پورسینا رشت راه‌اندازی شد گفت: این روش برای تشخیص دقیق‌تر ضایعات مغزی کمک‌کننده است.

راه‌اندازی مرکز پیشرفته MRI در پورسینا رشت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» ظهیر ریحانیان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه با اعلام خبر راه‌اندازی مرکز پیشرفته MRI در مرکز آموزشی و درمانی پورسینا رشت اظهار کرد: مرکز پیشرفته MRI به‌صورت DTI و MRS برای بیماران مبتلا به تومور مغزی در مرکز آموزشی و درمانی پورسینا راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه این روش برای تشخیص دقیق‌تر ضایعات مغزی و افتراق آن از سایر بیماری‌های مشابه کمک‌کننده است، افزود: در این شیوه تصویربرداری دقیق‌تر مغز برای انجام جراحی‌های پیشرفته بسیار اهمیت دارد.

 رئیس مرکز آموزشی و درمانی پورسینا با اعلام این خبر تصریح کرد: بهره‌مندی از این فناوری جدید در تصویربرداری پزشکی بی‌شک منجر به ارائه خدمت درمانی مؤثرتر برای مردم شریف استان خواهد بود.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
لنگرودی
چند تا حوزه اطراف که من دیدم شخصا تخلفات اشکار مثل قبل کم نبود نظارت و مدیریت از دوره های قبل ضعیف تر بود بنظرم این سیستم برگزاری پرخرج و یه تجدید نظر اصولی لازم داره
در حاشیه