فرماندار لنگرود:

مهرداد لاهوتی منتخب مردم لنگرود در مجلس دوازدهم شد

فرماندار لنگرود با اعلام‌حضور ۵۱ هزار و ۷۴۱ نفر از واجدین شرایط در این شهرستان پای صندوق‌های رأی حاضر شدند گفت: «مهرداد لاهوتی» با کسب ۲۴ هزار و ۹۳۶ رأی، به‌عنوان منتخب مردم شهرستان لنگرود انتخاب شد.

مهرداد لاهوتی منتخب مردم لنگرود در مجلس دوازدهم شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، محمدرضا جلالی در گفتگو با خبرنگاران ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم شهرستان لنگرود و ایران در انتخابات، اظهار کرد: این حضور را نشان‌دهنده جایگاه رفیع مردم و اهمیت انتخابات در نظام سیاسی جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه با حضور مردم در این رخداد سیاسی، حرکتی ماندگار و برگی زرین دیگری جهت تعمیق دموکراسی و مردم‌سالاری به نمایش گذاشته شد ادامه دا د: فرایند رأی‌گیری از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۱۵۸ شعبه اخذ رأی شهرستان لنگرود هم‌زمان با سراسر کشور آغاز و تا ساعت ۲۴ ادامه پیدا کرد.

فرماندار لنگرود تصریح کرد: پس از پایان رأی‌گیری و شمارش آرا اخذ شده آقای «مهرداد لاهوتی» با کسب ۲۴ هزار و ۹۳۶ رأی، معادل ۴۸/۱۹ درصد از مجموع آرای به‌عنوان منتخب مردم شهرستان لنگرود انتخاب شد.

جلالی با بیان اینکه ۵۱ هزار و ۷۴۱ نفر از واجدین شرایط پای صندوق رأی حاضر شدند افزود: لازم می‌دانم مراتب تقدیر و تکریم خویش را از مردم عزیز شهرستان و همچنین نامزدهای محترم که موجبات گرمی رقابت در انتخابات مذکور شدند و همچنین اعضای محترم شورای تأمین، هیئت محترم اجرایی، هیئت محترم نظارت و سایر نهادها و ارگان‌ها، اصحاب رسانه علی‌الخصوص همکاران عزیز و پرتلاش ستاد انتخابات، عوامل اجرائی و نظارتی انتظامی و امنیتی که بسترساز برگزاری چنین انتخاباتی پرشور بودند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه