رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار:

جهان در حال تحول است

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه جهان در حال تحول است، گفت: پیام اکثریت امروز جامعه انتخابات است لذا هرکس برای مشارکت و حضور در پای صندوق‌های رأی تردید دارد بداند داستان این حضور متفاوت است.

جهان در حال تحول است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، حجت‌الاسلام مهدی طائب شامگاه جمعه در یادواره ۲۲۰۰ شهید والامقام شهرستان رشت در گلزار شهدای رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: غیبت امام عصر (عج) از زمان تولد تاکنون به این علت است که دشمن همواره نزدیک است.

وی با بیان اینکه مقام امامت، مقام رهبری دنیا است، گفت: این مقام در ظهور آخرین منجی تحقق پیدا خواهد کرد و اوست کسی که خدا وعده داده او را بر کل زمین حاکم خواهم ساخت.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار، تصریح کرد: امام خمینی (ره) ملت را به قیام دعوت کرد و وعده‌ای داد که با وحدت و همدلی دشمن را هدف قرار دهیم تا مسیر ظهور هموار گردد؛ اما عده‌ای با او مخالفت کردند و گفتند نمی‌شود؛ ولی امام ثابت کرد که می‌شود.

حجت‌الاسلام طائب با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه این قرن، زمان غلبه مستضعفین بر مستکبرین است، بیان کرد: این مأموریت مهم با غلبه بر شرق و غرب عالم و قدرتی رقم خورد که امام ایجاد کرد و وعده نابودی اسرائیل را داد.

وی ادامه داد: روزی امام خمینی (ره) گفت آمریکا شیطان بزرگ است و امروز تمام دنیا آن را فهمید و رژیم صهیونیستی قلب استکبار است.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار، بیان کرد: حدود ۲۱ میلیارد درآمد توریستی رژیم صهیونیستی و تمام کارخانجاتش زیر آتش حزب‌الله تعطیل است و بایدن بارها به رژیم صهیونیستی اعلام کرده که توان و کشش ادامه جنگ را ندارد؛ اما اسرائیل ادامه این جنگ را وابسته به حیات خود و آمریکا می‌داند.

انتقام سخت یعنی شکست هیمنه اسرائیل

حجت‌الاسلام طائب در ادامه به ابعاد انتقام سخت اشاره کرد و گفت: رهبری فرمود که انتقام سخت یعنی شکست هیمنه اسرائیل، اخراج او از منطقه و مجازات بانیان شهادت حاج‌قاسم و در صورت تحقق این امر نه‌تنها غرب آسیا بلکه کل دنیا به آرامش و امنیت خواهد رسید.

وی تصریح کرد: دوقطبی دیپلماسی و مقاومت در دولت‌های گذشته سبب شد که دشمن مقاومت را اقلیت بپندارد و فرمانده محور مقاومت که حاج‌قاسم است را هدف قرار دهد تا بساط اقلیت برچیده شود؛ اما نه‌تنها به هدفش نرسید؛ بلکه از ملت ایران سیلی سخت خورد و خواب از سر آنان پرید و وقتی جمعیت را دید تمام نقشه‌هایشان نقش‌برآب شد.

امروز شاهد ثمره تلاش‌های سردار سلیمانی هستیم

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با بیان اینکه امروز ثمره تلاش‌های سردار سلیمانی را شاهد هستیم، اظهار کرد: امروز دست خدا از آستین غزه بیرون است و دوباره در جبهه اقلیت و اکثریت قرار گرفته‌ایم و پیام اکثریت امروز جامعه انتخابات است لذا هرکس برای مشارکت و حضور در پای صندوق‌های رأی تردید دارد بداند داستان این حضور متفاوت است.

حجت‌الاسلام طائب در پایان خاطرنشان کرد: تا قله راهی نیست و جهان در حال تحول است و به لطف خدا امروز عقبه در امنیت است و می‌تواند به‌خوبی از خط مقدم مقاومت پشتیبانی کند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
۱۸ ساله بودیم میگفتن برای آبادی و سازندگی رای بدید ۲۰ ساله شدیم میگفتن برای اقتصاد و اصلاحات و آزادی رای بدید ۲۵ ساله شدیم گفتن عدالت و آزادی ۳۰ ساله شدیم عبور از رکود و حل بیکاری و اقتصاد بود الان از ۳۵ گذشتم میگن برای حفظ مملکت پس رفت چیزیه که ما تجربه کردیم !
در حاشیه