سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی:

فردا از استقلال امتیاز خواهیم گرفت

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی ضمن اشاره به بازی این تیم مقابل استقلال تهران گفت: ضمن احترام به همه تیم های بزرگ اما ما از همه این تیم ها امتیاز گرفتیم فردا هم از استقلال امتیاز خواهیم گرفت.

فردا از استقلال امتیاز خواهیم گرفت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» مهدی تارتار عصر امروز در نشست خبری قبل از دیدار ملوان بندر انزلی و استقلال تهران اظهار کرد: بازی فردا بازی این دو تیم بازی خوبی خواهد شد.

وی با بیان اینکه استقلال و ملوان طی فصل جاری بازی خوبی از خود بروز داده‌اند، افزود: تیم ملوان هم انصافاً روند خوبی را در حال طی‌کردن است.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با بیان اینکه انتخاب ۱۱ بازیکن برای شروع هر بازی مشکلی است که من با کادرم دارم، تصریح کرد: فردا روز سختی را برای استقلال رقم خواهیم زد.

تارتار با بیان اینکه ضمن احترام به تیم خوب استقلال، ما می‌خواهیم بازی را ببریم، ادامه داد: برد در دیدار فردا ما را به صدر جدول نزدیک خواهد کرد.

وی با اشاره به وضعیت «محمد عمری» و «میلاد سرلک»، افزود: من به بازیکنان جدید این را گفته‌ام که باید بهتر از بازیکنان فعلی ملوان باشند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی ما تیم خوبی داریم و می‌توانیم دست به هر کاری بزنیم، گفت: ما ضمن احترام به تیم های بزرگ، ولی از همه بزرگان امتیاز گرفتیم فردا هم از استقلال امتیاز خواهیم گرفت.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه