استاندار گیلان:

بیانیه گام دوم چراغ هدایت نسل جوان است

استاندار گیلان با صدرو پیامی بمناسب ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان و با تبریک این روز نوشت: بیانیه گام دوم انقلاب چراغ هدایت همگان بویژه نسل جوان است.

بیانیه گام دوم چراغ هدایت نسل جوان است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» اسدالله عباسی استاندار گیلان به مناسب ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جوانان مؤمن و انقلابی که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرکز نوآوری، خلاقیت و ابتکار هستند، همواره در عرصه‌های گوناگون سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی به‌عنوان پیشگامان نظام و انقلاب اسلامی حاضر بوده و بر کسی پوشیده نیست که از تأثیرگذارترین اقشار جامعه‌اند.

یازدهم شعبان‌المعظم که سالروز ولادت باسعادت حضرت علی‌اکبر (ع) شبیه‌ترین انسان به پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد مصطفی (ص) است، به‌عنوان روز جوان نام‌گذاری شده تا جوانان این مرزوبوم شهیدپرور و ولایتمدار، در عصری که شدیدترین و ظالمانه‌ترین تحریم‌ها بر ملت شریف ایران اسلامی تحمیل‌شده است، با تکیه‌بر ایمان راسخ و توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (ع) همچون جوانان دوران باشکوه هشت سال دفاع مقدس و شهیدان ایران اسلامی، با تبعیت از رهبری معظم در کنار دولت انقلابی و مردمی سیزدهم در توسعه و رشد همه‌جانبه کشور گام برداشته و در مقابل ظلم استکبار جهانی ایستادگی نموده و پرچم ایران عزیز را بر قله‌های رفیع افتخار برافراشته نمایند.

برکت حضور جوانان متعهد و متخصص درصحنه‌های مختلف، آن‌قدر بااهمیت است که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب، جوان را مهمترین ظرفیت ایران برای تحقق آرمان تمدن اسلامی معرفی کردند.

رهبر فرزانه انقلاب در این بیانیه که چراغ هدایت همگان به‌ویژه نسل جوان است، از تمامی جوانان مؤمن و انقلابی می‌خواهند در همه‌ میدان‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بین‌المللی و نیز در عرصه‌های دین، اخلاق، معنویت و عدالت حضوری فعالانه داشته باشند.

در همین راستا دولت سیزدهم با هدایت‌ها و ارشادات ارزشمند رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی،‌ جوان‌گرایی و حمایت از جوانان را به‌عنوان یکی از شاخص‌های اصلی امور قرار داده و در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام برداشته است.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان از درگاه خداوند قادر متعال سربلندی و موفقیت همه شما عزیزان را تحت توجهات قطب عالم امکان حضرت ولی‌عصر (عج) مسألت می‌نمایم.

 اسدالله عباسی

 استاندار گیلان

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه