نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

اعتقاد به کدخدایی آمریکا یزیدمنشی است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه هر کسی که امروز برای آمریکا و دودمان آمریکایی‌ها کدخدایی قائل است؛ یزید منش است، گفت: اینکه جوانان دنیا پرچم جمهوری اسلامی را بالا می‌برند به معنای صدور انقلاب است.

اعتقاد به کدخدایی آمریکا یزیدمنشی است

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت یوم‌الله دوازدهم بهمن در گلزار شهدای رشت، اظهار کرد: مفتخریم در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که مردم آن هنوز وفادار به آرمان‌های انقلاب هستند.

 وی با بیان اینکه ملت ایران در تمام حوادث یکپارچگی خود را از دست نداده است، افزود: وحدت مدنظر آحاد مردم بوده و هست و خدا را شاکریم میان جمعیتی هستیم که اهل بصیرت و زمان‌شناس هستند.

 نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باقی‌مانده است، بیان کرد: این سه شعار از متن دین و شعور و عقلانیت مردم گرفته شده و برای تمام جهانیان ثابت شده که عامل پیروزی ملت ایران است.

 آیت‌الله فلاحتی با اشاره به عوامل گسترش سه شعار جمهوری اسلامی، بیان کرد: ایمان ملت ایران به هدف و ایستادگی برای آن، رهبری مقتدرانه و فداکاری ملت ایران عامل پیروزی جمهوری اسلامی است.

 وی افزود: امروز می‌بینیم دشمنان ملت ایران چیزی از ما نمی‌دانند و خلوص ملت را نمی‌شناسند زیرا شناخت این ملت یعنی زانوزدن در برابر آن.

 نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه وفاداری ملت ایران به آرمان‌ها موجب نصرت الهی شده است، عنوان کرد: ثمره ایمان ملت ایران این است که همچنان با قدرت به سمت اهداف خود حرکت می‌کنند.

 وی افزود: اینها روی سیه‌رویان تاریخ را سفید کرده‌اند و روح تفرعن در آن‌ها زنده است.

 نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه هر کسی که امروز برای آمریکا و دودمان آمریکایی‌ها کدخدایی قائل است؛ یزید منش است، بیان کرد: وحشی‌ترین انسان‌ها بر سرنوشت آدم‌ها حاکم هستند؛ اما صدور انقلاب اسلامی در سراسر دنیا را می‌بینیم که فریاد حمایت از مظلومان را سر می‌دهند.

 آیت‌الله فلاحتی خاطرنشان کرد: اینکه جوانان دنیا پرچم جمهوری اسلامی را بالا می‌برند به معنای صدور انقلاب است.

 نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه امروز افسانه شکست‌ناپذیری اسرائیل باطل شده و به زباله‌دان تاریخ رفته است، افزود: توسعه و بسط منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای جمهوری اسلامی رخ‌داده و هر چه مردم فلسطین بیشتر ایستادگی کنند قدرت جمهوری اسلامی نیز بیشتر می‌شود.

 وی افزود: هوشمندی، درایت و مدیریت توحیدی رهبر معظم انقلاب به جهان ثابت شده و از خداوند می‌خواهم که به ملت فلسطین صبر و مقاومت دهد و غده چرکین صهیونیستی را نابود کند.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
لنگرودی
اونایی که در جامعه دو قطبی کاذب ایجاد میکنن تفرقه میندازن هم دست کمی از یزیدمنشان ندارن دو روی یک سکه هستن
در حاشیه