استاندار گیلان:

دهه فجر ایام روسیاهی دوران پهلوی است

استاندار گیلان با بیان اینکه دهه فجر ایام روسیاهی دوران پهلوی است، گفت: در دهه فجر امسال ۱۷ هزار میلیارد تومان پروژه در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین راه‌آهن رشت به کاسپین و هشت کیلومتر آزادراه منجیل به رودبار نیز افتتاح می‌شود.

دهه فجر ایام روسیاهی دوران پهلوی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» اسدالله عباسی عصر امروز در همایش شکوه انتخابات در گلزار شهدای شهر آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مغتنم برای نشان‌دادن سیاهی دوران پهلوی است، اظهار کرد: در دهه فجر ۱۷ هزار میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری خواهد رسیده و با تلاش‌های صورت‌گرفته راه‌آهن رشت – کاسپین و هشت کیلومتر آزادراه منجیل به رودبار نیز افتتاح می‌شود.

وی در ادامه وی از اعطای یک‌ هزار و ۴۰۰ میلیارد اعتبار در حوزه کشتی‌سازی خبر داد و افزود: عده‌ای سعی دارند برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی را نادیده بگیرند در حالی که در دوران ستم‌شاهی توانمندی در حوزه‌های مختلف از کشور گرفته شده بود؛ ولی اکنون کشور در عرصه‌های مختلف به‌مانند نانوتکنولوژی، هسته‌ای، پزشکی و دیگر حوزه‌ها به پیشرفت‌های خوبی رسیده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی به‌واسطه اراده مردم با بصیرت ایران است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی یعنی مردم‌سالاری دینی و این همان هدف امام راحل (ره) است، زیرا مردم با حضور در انتخابات خود سرنوشت خود را تعیین کرده و نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی و ریاست‌جمهوری را تعیین می‌کنند.

عباسی گفت: همراهی مردم با جمهوری اسلامی نشئت‌گرفته از ایمان و اخلاص و ولایت‌مداری مردم است و اکنون هیچ قدرتی توان مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ادامه داد: انتخابات یعنی قرارگرفتن در مسیر توسعه و نفی دیکتاتوری، از این رو باید ویژگی‌های نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی را مشخص و برای نسل جدید بازگو شده و مردم بر همان اساس به نامزدهای مدنظر رأی دهند؛ زیرا در این صورت کشور رو به‌سوی پیشرفت می‌رود.

استاندار گیلان یکی از اهداف دشمنان را تزریق روحیه ناامیدی و خستگی در کشور دانست و خاطرنشان کرد: ناامیدی و خستگی در کشور معنی ندارد؛ زیرا همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند جمهوری اسلامی در حال حرکت به سمت قله است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه