سخنگوی ستاد انتخابات گیلان خبر داد:

درخواست تغییر حوزه انتخابیه یک داوطلب گیلانی

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان، گفت: تاکنون فقط یک داوطلب در سامانه تقاضای تغییر از حوزه انتخابیه رشت و خمام به حوزه انتخابیه فومن و شفت را ثبت کرده است که پس از فرایند بررسی نتایج از سوی هیئت نظارت بر انتخابات به ستاد انتخابات اعلام می‌شود.

درخواست تغییر حوزه انتخابیه یک داوطلب گیلانی

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» جواد شفیعی‌ثابت، اظهار کرد: بر اساس قانون، نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در حال حاضر تأیید هیئت نظارت به آن‌ها ابلاغ شده است تا ۱۵ روز قبل از اخذ رأی، امکان ثبت درخواست تغییر حوزه انتخابیه از طریق سامانه انتخابات دارند.

 وی افزود: هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه مربوطه و هیئت نظارت با بررسی بند ۶ ماده ۳۱ در صورت نداشتن سوء شهرت در حوزه انتخابیه جدید صلاحیت داوطلب را بررسی و پس از ۱۰ روز نتیجه درخواست را به داوطلب اعلام می‌کنند.

 دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان، تصریح کرد: تا امروز فقط یک داوطلب در سامانه تقاضای تغییر از حوزه انتخابیه رشت و خمام به حوزه انتخابیه فومن و شفت را ثبت کرده است که پس از فرایند بررسی نتایج از سوی هیئت نظارت بر انتخابات به ستاد انتخابات اعلام می‌شود.

 شفیعی‌ثابت همچنین از همه اصحاب رسانه و فعالان سیاسی و اجتماعی خواست از گمانه‌زنی‌های غیرقانونی در خصوص تغییر حوزه انتخابیه نامزدها پرهیز کنند.

 انتهای خبر/

منبع: صداوسیما

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه