امام‌جمعه موقت بندر انزلی:

نمایندگان مجلس باید مردمی و ولایی باشند

امام‌جمعه موقت بندر انزلی با تأکید بر شرکت در انتخابات که یک حق است، گفت: به افرادی که رشوه می‌دهند رأی ندهیم؛ بلکه باید نمایندگانی را انتخاب کنیم که متخصص، متعهد، کارآمد، مردمی و ولایی باشند.

نمایندگان مجلس باید مردمی و ولایی باشند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» حجت‌الاسلام هادی حبیبی در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته شهرستان بندر انزلی با بیان اینکه انسان‌های پرهیزکار فرصت‌ها را غنیمت می‌شمارد، اظهار کرد: ماه رجب یکی از فرصت‌های طلایی است که خداوند به ما داده تا از فیوضاتش بهره‌مند شویم و با استغفار، روزه‌گرفتن، خالی‌کردن دل از خواسته‌های شیطانی و نفسانی است به بهشت و پاداش الهی برسیم.

وی در ادامه در خصوص حمله موشکی آمریکا و انگلیس به یمن افزود: حمله موشکی آمریکا و انگلیس به یمن چهره خبیث و جنگ‌طلبانه آمریکا و نوکرانش را نزد افکار عمومی جهان نمایان کرد و به گفته یمنی این بزرگ‌ترین حماقت آمریکا و انگلیس در طول تاریخ است.

امام‌جمعه موقت بندر انزلی با تأکید بر اینکه مردم ولایت‌مدار و بیدار ایران اسلامی خودشان را برای شرکت در انتخابات که یک حق است آماده کنند، تصریح کرد: به افرادی که رشوه می‌دهند رأی ندهیم؛ بلکه باید به افرادی رأی دهیم که متخصص، متعهد، کارآمد، مردمی و ولایی باشند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه