اسکان ۱۸۰ مسافر گرفتار در برف آستارا

با همکاری نیروهای امدادی و گروه‌ها جهادی ۱۸۰ مسافر گرفتار در برف و کولاک شهرستان آستارا اسکان یافتند.

اسکان ۱۸۰ مسافر گرفتار در برف آستارا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» شرایط جوی و بارش برف در شهرستان آستارا به‌گونه‌ای است که تردد در جاده‌های منتهی به این شهر فقط با زنجیرچرخ میسر و امکان‌پذیر است. بارش برف سنگین پاییزی در این شهرستان موجب بروز مشکلات و تداخل در تردد شده است. به جهت یخ‌زدگی جاده‌ها مشکلاتی برای برخی از مسافران پدیدآمده که در این راستا ۱۸۰ مسافر در این شهرستان با همکاری نیروهای امدادی و گروه‌های جهادی به‌صورت اضطراری اسکان یافتند.

طبق اعلام بابک حیدرزاده رئیس جمعیت هلال‌احمر آستارا، چهار خودروی کمک دار و ۲۴ نیروی امداد و نجات در منطقه حیران مستقر و نیروهای امدادی در آماده‌باش کامل هستند.

وی بیان کرده است که جیره خشک برای مسافران حادثه‌دیده در انبار هلال‌احمر به میزان لازم موجود است.

همچنین بهزاد قنبری امروز در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از وضعیت اسکان ۱۸۰ مسافر گرفتار در برف شهرستان آستارا اظهار کرد: با توجه به بارش برف، برودت هوا و یخ‌زدگی جاده‌ها ۱۸۰ نفر از مسافران گرفتار در برف در مسجد محمد رسول‌الله (ص) شهر آستارا اسکان داده شدند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا در ادامه افزود: خانه هلال‌احمر و پایگاه مقاومت بسیج شهید شیارکار مسجد حضرت محمد رسول‌الله (ص) خدمات‌رسانی لازم به مهمانان انجام می‌دهند.

محمدرضا شهاب‌زاده، فرماندار آستارا نیز عصر امروز در حاشیه بازدید از وضعیت اسکان مسافران در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مسافران در قالب چهار اتوبوس از مبدأ رشت به مقصد شهرستان‌های تبریز و مهاباد در حال حرکت بودند که به دلیل بارش برف و کولاک و مسدود بودن جاده حیران اسکان یافتند، تصریح کرد: اقلام غذایی و پتو به مسافران گرفتار در برف توزیع شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم برای عزیمت مسافران به مقصد موردنظر آنها انجام شده است، خاطرنشان کرد: نیروهای راهداری و امدادی در حال بازگشایی مسیر گردنه حیران هستند که با توجه به وضعیت جوی در شهرستان یک مسجد و دو مدرسه نیز برای اسکان اضطراری مسافران در منطقه حیران در نظر گرفته شده است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه