با رأی کمیته انضباطی؛

ملوان بندر انزلی یک میلیارد جریمه شد

باشگاه ملوان بندر انزلی با رأی کمیته انضباطی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقات خانگی محکوم شد.

ملوان بندر انزلی یک میلیارد جریمه شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» کمیته انضباطی رأی خود را در خصوص دیدار ملوان بندر انزلی برابر تراکتور تبریز صادر کرد.

طبق اطلاعیه فدراسیون فوتبال، باشگاه ملوان بندر انزلی در دیدار برابر تراکتور تبریز به دلیل پرتاب لیزر و بطری آب به سمت مقام رسمی مسابقه از سوی تماشاگران منتسب و توهین به مقام رسمی مسابقه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقات خانگی که به مدت ۶ ماه تعلیق می‌گردد.

همچنین بر اساس رأی کمیته انضباطی، بازی دو تیم نساجی مازندران و هوادار لیام تهران از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید وطنی برگزار شد و باشگاه هوادار لیام به دلیل سوءرفتار تیمی به پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 باشگاه نساجی نیز به دلیل سوءرفتار تیمی و پرتاب بطری و انداختن لیزر توسط تماشاگران منتسب به پرداخت مبلغ یک میلیاردر یال جریمه نقدی محکوم شد. حسین اسماعیلی، تدارکات تیم نساجی به‌خاطر رفتار غیرورزشی و بدرفتاری با مقام رسمی مسابقه به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه