نماینده ولی‌فقیه در گیلان مطرح کرد:

ضرورت به‌کارگیری افراد دلسوز در دستگاه‌های اجرایی گیلان

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه مدیریت اجتماعی در نظام اسلامی یک امانت است، گفت: در روند پذیرش و گزینش دستگاه‌های اجرایی گیلان از دلسوزان جامعه کمک گرفته شود.

ضرورت به‌کارگیری افراد دلسوز در دستگاه‌های اجرایی گیلان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» آیت‌الله رسول فلاحتی در دیدار با مدیران هسته‌های گزینش هفت دستگاه اجرایی استان گیلان به مناسبت سالروز تشکیل نهاد گزینش ضمن اشاره به اینکه در تداوم حیات فردی و اجتماعی انسان، وجود افرادی به‌عنوان مدیر ضروری است، اظهار کرد: هر جامعه‌ای نیازمند مدیر و سرپرست است در غیر این صورت دچار هرج‌ومرج خواهد شد و مدیر می‌تواند از هرج‌ومرج در جامعه جلوگیری نماید بدین جهت برای ساماندهی کارها لازم است، کسی متولی کار در یک بخش باشد.

وی در ادامه افزود: همان‌طور که پزشکان طبق سوگندی که خورده‌اند بدون توجه به اینکه بیمار از چه دین و آیینی است وظیفه دارند او را درمان نمایند، در نظام گزینش نیز باید این معادله رعایت شود. همچنین کسانی که جذب شدند هم نباید رها شوند و در روند پذیرش و گزینش هم از دلسوزان جامعه کمک گرفته شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه دستگاه قضایی دنیا پر از ظلم و جنایت است، تصریح کرد: دستگاه قضا در جمهوری اسلامی این‌گونه نیست البته میان قضات ما هم انسان‌های سالم و یا فاسد قرار دارند و وجود همان یک انسان فاسد هم آسیب‌زا و بد است.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه مدیریت اجتماعی در نظام اسلامی یک امانت است، خاطرنشان کرد: انسانی که از خدا بترسد هیچ‌وقت خیانت نخواهد کرد، داشتن توانمندی و امین بودن در مال و کار به‌ویژه در مدیریت مورد تأکید است از سوی دیگر یک مدیر باید به کشورش ایمان داشته و رازدار باشد و در عرصه‌ها و میادین کاری نیز صاحب ایده و اراده باشد تا جایی که هر روز برای ارتقای اداره و سازمان خود بکوشد و درعین‌حال هزینه‌ها را کاهش دهد و پاک‌دست و چشم‌پاک باشد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه