فرمانده سپاه قدس گیلان:

جهاد مستمر از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه جهاد مستمر از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی است که همواره آن را تکلیف خویش می‌دانست، گفت: اخلاص نیز در ابعاد شخصیتی و تمام مراحل زندگی‌ این شهید تجلی‌یافته است.

جهاد مستمر از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی است

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» سردار حمید دامغانی پیش از ظهر امروز در نهضت خدمت مؤمنانه گیلان در گلزار شهدای رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا علی‌الخصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: امروز گروه‌های جهادی استان به تأسی از سیره شهید سلیمانی در عرصه خدمت‌رسانی به مردم حضور فعال دارند.

 وی با بیان اینکه استان گیلان از روحیه جهادی و خدمات‌رسانی خوب و ارزشمندی برخوردار است، گفت: گروه‌های جهادی متشکل از افراد فعالی است که در هر شرایطی سعی در خدمات‌رسانی به مردم را دارند.

 فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ویژگی‌های شاخص سردار سلیمانی به سیر زندگانی این قهرمان ملی ایران پرداخت و بیان کرد: سردار سلیمانی با اینکه در دوران کودکی زندگی سختی داشت؛ اما این سختی‌ها سبب استحکام شخصیتی او شد.

 سردار دامغانی، مدیریت سردار سلیمانی در دوران هشت سال دفاع مقدس، حضور مستمر در حوزه‌های امنیت مردم پایه و هنرنمایی در جبهه مقاومت با تکثیر تفکر بسیج در سطح منطقه و پیاده‌سازی فرهنگ اسلام ناب در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، نظامی و… را از حضور با برکت این قهرمان ملی دانست.

 وی ادامه داد: اگر امروز مستکبرین در نیل به اهدافشان با شکست مواجه شده‌اند به برکت وجود حاج‌ قاسم و رزمندگان این مکتب است.

 فرمانده سپاه قدس گیلان به سه ویژگی خاص در شخصیت حاج‌ قاسم اشاره و عنوان کرد: احساس مسئولیت بالای ایشان نسبت به مردم، نظام و انقلاب فارغ از هر تفکر و دیدگاهی از همان دوران کودکی در شخصیت ایشان تجلی‌یافته بود.

 وی روحیه جهادی را یکی از ویژگی‌های شاخص حاج‌ قاسم دانست و گفت: جهاد مستمر یکی دیگر از ویژگی‌های بارز ایشان بود که همواره آن را تکلیف خویش می‌دانست این در حالی است که اخلاص نیز در شخصیت و تمام مراحل زندگی‌اش تجلی‌یافته بود.

 فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فعالیت گروه‌های جهادی نیز به تأسی از مکتب سلیمانی است، ضمن قدردانی از تمام گروه‌های جهادی، خاطرنشان کرد: این مجموعه در مسیر تمدن‌سازی دارای طرح‌های خوبی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که گروه‌های جهادی، کمک مؤمنانه و رزمایش مواسات در همین راستا در حال فعالیت است که همواره برکات آن را در سطح کشور و استان شاهد هستیم.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه