مسئول هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی گیلان در گفتگو با «هشت‌دی»:

مردمی‌بودن عامل محبوبیت سردار سلیمانی است

مسئول هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی گیلان با بیان اینکه تعهد به انجام وظیفه و در کنار مردم‌بودن باعث الگو‌شدن سردار سلیمانی شد، گفت: برای تقویت مکتب سلیمانی باید اقدامات فرهنگی تأثیرگذار و عمیق انجام گیرد.

مردمی‌بودن عامل محبوبیت سردار سلیمانی است

امیرحسین جلالی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» با بیان اینکه ویژگی شخصیتی سردار سلیمانی مانند وفاداری، تعهد به انجام وظیفه و در کنار مردم ماندن باعث الگو شدن وی شد، اظهار کرد: جنبه قهرمان ملی‌بودن سردار باعث شد بین مردم محبوب و اسوه شود.

وی افزود: سردار سلیمانی در کنار رفتار مردمی و ارتباط عمیق با آحاد جامعه، در بحران‌ها نیز پا به پای مردم و نیازمندان بود و همین امر باعث محبوبیت چشمگیر وی شد.

ضرورت انجام اقدامات فرهنگی تأثیرگذار و عمیق برای تقویت مکتب سلیمانی

مسئول هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی استان گیلان با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در عین نظامی‌بودن، دیپلمات کارکشته‌ای نیز بود، بیان کرد: این سردار ایران اسلامی با سران کشورهای منطقه غرب آسیا مذاکره می‌کرد و روحیه گفتگو محور ایشان در منطقه تأثیرگذار بود و باعث شد نظام در عرصه بین‌الملل عرض اندام کند.

جلالی با بیان اینکه برای تقویت مکتب سردار سلیمانی باید کارهای فرهنگی تاثیرگذار و عمیق انجام گیرد، افزود: طبق توصیه ایشان باید با همه رفیق باشیم و با همه سلایق کار کنیم و نگوییم فلانی هم تیپ و قیافه من نیست‌.

مسئول هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی استان گیلان با تاکید بر خودسازی افراد، تصریح کرد: باید در عرصه فرهنگی فعال باشیم زیرا اگر تأثیرگذار باشیم می‌توانیم افراد دیگر را جذب نظام کنیم.

وی افزود: دانشجو در تراز انقلاب اسلامی که سردار سلیمانی را الگوی خود قرار داده باید توان علمی بالایی داشته باشد و در عرصه اجتماعی فعال و تاثیرگذار شود تا با جامعه و حتی جهان ارتباط برقرار کند.

جلالی با بیان اینکه امروزه دانشجو باید زبان‌های مختلف را بلد باشد تا بتواند با جامعه و جهان ارتباط برقرار کند، گفت: دانشجویان جوان انقلابی باید با تقویت بنیه علمی در عرصه‌های بین‌الملل کنش‌گری خوبی داشته باشند، به‌ خصوص بعد از شهادت سردار که عرصه برای اشاعه گفتمان انقلاب و عرض اندام جوان ایرانی فراهم شده است‌.

وی با بیان اینکه کشورهای هم پیمان ما خواهان جوان ایرانی هستند، خاطرنشان کرد: باید علاوه بر ارتباط‌گیری با افراد و جامعه به فکر علم‌اندوزی نیز باشیم‌.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه