سرپرست فرمانداری رشت:

حمایت مردم از نظام و انقلاب قوی‌تر از هجمه دشمن است

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با اشاره به اینکه حمایت مردم از نظام و انقلاب قوی‌تر از هجمه دشمن است، گفت: مردم در همه انتخابات با بصیرت وارد شدند و با درکی که از اقتضائات داشتند علی‌رغم هجمه‌ها در صحنه حمایت از نظام و انقلاب حضور پرشکوه داشتند.

حمایت مردم از نظام و انقلاب قوی‌تر از هجمه دشمن است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» کیا عاشوری امروز در نشست هماهنگی با مدیران مدارس آموزش‌وپرورش ناحیه یک رشت جهت برگزاری انتخابات اظهار کرد: از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان در پی مقابله با این انقلاب بودند؛ اما به برکت خون شهدا و امامین انقلاب، امروز انقلاب اسلامی مثل یک درخت تنومند و مصداق آیه ۲۴ سوره ابراهیم است.

وی در ادامه افزود: با توجه به تقابل استکبار در طول این مدت، خوشبختانه امروز شاخ و بال اسلام در خیلی از کشورها دیده می‌شود که روزی در امتداد سیاست‌ها و جزو ایالات لاینفک استکبار جهانی بودند؛ اما امروز در امتداد سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت می‌کنند.

انقلاب اسلامی از اضلاع قدرت در نظام بین‌الملل است

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امروز یکی از اضلاع قدرت در نظام بین‌الملل است، تصریح کرد: دستیابی به دانش‌های نوین جهان از جمله دستاوردهای انقلاب است که در شرایط تحریم کسب شده و باعث شده است که جهان به قوت و قدرت نظام اسلامی ایمان بیاورد.

عاشوری با بیان اینکه اکنون نسل جوان و دانش‌آموزان و نوجوانان نسبت به دستاوردهای عظیم انقلاب بیگانه هستند، گفت: چالش‌هایی که در برخی از خانواده‌ها در ارتباط با نوجوان و جوان شاهد هستیم که این رسالتی بر عهده معلمین است تا بتوانند دانش‌آموزان را به مسیر درست هدایت نمایند؛ لذا به هر میزانی که ارتباط بین معلم و دانش‌آموز صمیمانه و دوستانه باشد اثرگذاری هم بیشتر می‌شود.

حمایت مردم از نظام و انقلاب قوی‌تر از هجمه دشمن است

وی در بخشی دیگر از سخنان خود در خصوص اینکه برگزاری انتخابات یکی از راه‌های نشان‌دادن حمایت مردم از نظام و انقلاب است، ادامه داد: باید سیر ماندگاری انقلاب و دستاوردهای آن و تعصبی که شهدا به انقلاب داشتند و از جان خود گذشتند تا انقلاب حفظ شود را شفاف نشان دهیم؛ لذا امروز فضای تقابل دیده شده و بین حق و باطل، آمیختگی جنگ‌وصلح به‌قدری تنیدگی وجود دارد که قابل‌تشخیص نیست.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان رشت با اشاره به اینکه دشمن به دنبال دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب است، انتخابات هم یکی از موضوعات مهمی است که مشروعیت انقلاب و نظام را تقویت می‌کند، اذعان کرد: امروز استکبار جهانی به دنبال این است که با ابزار و امکانات اینترنت و ماهواره مردم را نسبت به این موضوع دلسرد کند تا انتخابات کم‌رنگی را داشته باشیم.

عاشوری با اشاره به اینکه حمایت مردم از نظام و انقلاب قوی‌تر از هجمه دشمن است، تصریح کرد: مردم در همه انتخابات با بصیرت وارد شدند و با درکی که از اقتضائات داشتند علی‌رغم هجمه‌ها در صحنه حمایت از نظام و انقلاب حضور پرشکوه داشتند.

قدرت سیاسی نمایندگان به نفع مردم است

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با بیان اینکه هر چقدر قدرت سیاسی نمایندگان بیشتر باشد، قطعاً در دفاع از حقوق مردم استان موفق‌تر عمل می‌کنند، خاطرنشان کرد: تمام شاخصه‌های یک فرد در تراز انقلاب اسلامی در وجود فرهنگیان مشهود است، لذا در بحث انتخابات بخش اعظمی از عوامل اجرایی انتخابات را این قشر پوشش می‌دهند،آنها با مشارکت در حوزه اجرایی انتخابات می‌توانند نقش مؤثری در این روند ایفا نمایند و همچنین می‌توانند در افزایش مشارکت و تأمین سلامت و امنیت کمک کنند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه