زمان ثبت‌نام حج تمتع ۱۴۰۳ اعلام شد

سازمان حج و زیارت اطلاعیه پیش ثبت‌نام حج تمتع ۱۴۰۳ را منتشر کرد.

زمان ثبت‌نام حج تمتع ۱۴۰۳ اعلام شد

به گزارش هشت‌دی سازمان حج و زیارت اطلاعیه پیش ثبت‌نام حج تمتع ۱۴۰۳ را منتشر و به تشریح جزئیات ثبت‌نام از اولویت‌ها و اقداماتی که می‌بایست متقاضیان مدنظر قرار دهند، پرداخت.

متن اطلاعیه سازمان حج و زیارت بدین شرح است:

سازمان حج و زیارت اعلام کرد؛ با استعانت از خداوند متعال، توسل به نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع)، در نظر دارد ثبت‌نام مقدماتی (پیش ثبت‌نام) از افراد واجد شرایط تشرف به حج تمتع سال ۱۴۰۳ خورشیدی (۱۴۴۵ هجری قمری) را در آینده نزدیک، آغاز نماید.

بر این اساس به اطلاع متقاضیان محترم می‌رساند، بر مبنای پیش‌بینی صورت‌گرفته و بر حسب ظرفیت تخصیصی به جمهوری اسلامی ایران، گروه‌های اشاره شده در جدول ذیل در اولویت اعزام به حج تمتع سال آتی قرار دارند.

بنابراین لازم است واجدین شرایط تشرف به این سفر مقدس، از هم اکنون ضمن انجام برنامه‌ریزی لازم و به‌روزرسانی اطلاعات خود در سامانه reserve.haj.ir نسبت به اخذ کد رهگیری و تکمیل مدارک خویش، به‌ویژه تهیه گذرنامه دارای اعتبار اقدام نمایند.

تذکرات مهم:

– افرادی که در کاروان‌های حج سال ۱۳۹۹ نام‌نویسی و وجوه مربوط را واریز کرده‌اند ولیکن به دلیل لغو سفر حج در آن سال و سال‌های پس از آن موفق به تشرف نشده و تاکنون نیز انصراف نداده‌اند، نیازی به انجام پیش ثبت‌نام نداشته و هم‌زمان با اعلام ثبت‌نام قطعی، به‌صورت مستقیم امکان نام‌نویسی در کاروان‌ها را خواهند داشت.

– تمامی ودیعه‌گذاران حج تمتع می‌بایست قبل از انجام امور ثبت‌نام، به سامانه reserve.haj.ir مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات و اخذ کد رهگیری اقدام کنند، در غیر این صورت امکان ادامه فرایند ثبت‌نام را نخواهند داشت.

– متقاضیان اعزام برای سفر حج تمتع سال ۱۴۰۳ می‌بایست دارای گذرنامه حداقل با تاریخ اعتبار۲۰/۰۹/۱۴۰۳ باشند.

– اطلاعیه تکمیلی در خصوص زمان و نحوه انجام پیش ثبت‌نام روز یکشنبه ۱۰/۱۰/۱۴۰۲ از طریق پایگاه‌های خبری سازمان حج و زیارت و همچنین رسانه‌های دیداری و شنیداری منتشر خواهد شد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه