رئیس شورای شهر رستم آباد در گفتگو با «هشت‌دی»:

استفاده از عضو شورا در شهرداری رستم‌آباد برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها است

رئیس شورای شهر رستم‌آباد با بیان اینکه استفاده از عضو شورا در شهرداری این شهر برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و موقت است، گفت: کارهای شهرداری اجرایی است و اینکه همه کارها در چارچوب قانون انجام شود مشکل است؛ به هر حال همیشه به شهردار سفارش می‌کنم کارها را بر اساس قانون انجام دهد.

استفاده از عضو شورا در شهرداری رستم‌آباد برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها است

بیژن عطایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» با بیان اینکه به‌کارگیری پیمانکار خصوصی هزینه‌های زیادی دارد، اظهار کرد: به‌کارگیری عضو شورا برای شهرداری دائمی نیست و قرار است به مدت کوتاهی این شخص برای شهرداری کار کند.

وی با اشاره به اینکه برخی از اعضای شورا از قبل با شهرداری در برخی پروژه‌ها همکاری داشته و به روند امور آشنایی دارند، افزود: اگر می‌خواستیم از بخش خصوصی استفاده کنیم باید تا ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیون تومان هزینه می‌کردیم لذا برای مدیریت هزینه‌ها تصمیم گرفته بودیم که به مدت چند ماه از این فرد در قالب نیروهای شرکتی برای پروژه شهرداری استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه اعضای شورای رستم آباد از تصمیم شهرداری مبنی بر استفاده از یکی از نیروهای شورا برای پروژه شهرداری اطلاع داشتند، بیان کرد: انتشار این موضوع به صورت نامه از شهردار در فضای مجازی سر و صدا کرد و باعث رنجش مردم شد.

عطایی ادامه داد: جذب افراد در حیطه اختیارات شهردار نیست و این کار باید به صورت آزمون و قانونی انجام شود اما شهرداری می تواند نیروهای حجمی را به مدت معین به کار گیرد.

نظر شهرداری بر این است که این شخص تجربه لازم را دارد

وی در پاسخ به این پرسش که چرا به جای عضو شورا از شخص دیگری برای این کار استفاده نمی شود، گفت: تمایل شهرداری بر این بود که از این شخص که تجربه لازم را دارد استفاده کند چون از لحاظ فنی، نیروهای حجمی دیگر در حد او نیستند!

عضو شورا برای مدت کوتاهی در شهرداری به‌کار گرفته می‌شود

عضو شورای شهر رستم آباد با بیان اینکه قصد ما این است که برای مدت کوتاهی از این شخص در شهرداری استفاده شود، افزود: متاسفانه انتشار نامه شهردار در فضای مجازی به اختلافات دامن زد.

گاهی می‌شود قانون را خم کرد اما همیشه سفارش می‌کنم کارها بر اساس قانون انجام شود

وی با بیان اینکه استفاده از عضو شورا در شهرداری این شهر برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و موقت است، گفت: بعضی وقت‌ها می شود قانون را خم کرد زیرا کارهای شهرداری اجرایی است و اینکه همه کارها در چارچوب قانون انجام شود مشکل است؛ به هر حال همیشه به شهردار سفارش می‌کنم کارها را بر اساس قانون انجام دهد.

رئیس شورای شهر رستم آباد بیان کرد: قرار است درباره استفاده یا عدم به‌کارگیری این عضو شورا در پروژه شهرداری رستم آباد صحبت و نتیجه‌گیری شود و هدف ما این است که کاری خلاف قانون انجام نشود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه