عضو شورای شهر رستم‌آباد در گفتگو با «هشت‌دی»:

شهردار رستم‌آباد باید پاسخگو باشد

 عضو شورای شهر رستم‌آباد با بیان اینکه شهردار این شهر باید نسبت به اقدامش در رابطه با یک عضو شورا پاسخگو باشد، گفت: ما در شورا حاضر هستیم تا برای حل مشکلات مردم قدمی برداریم نه اینکه از این سفره در جهت منافع شخصی خویش سوءاستفاده کنیم.

شهردار رستم‌آباد باید پاسخگو باشد

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» در روزهای اخیر نامه‌ای در فضای مجازی منتشر شده است که در آن «علی رجبی» شهردار رستم‌آباد در نامه‌ای خطاب به یک شرکت پیمانکاری خواستار به‌کارگیری «حمیدرضا شعبانپور» عضو شورای شهر رستم‌آباد شده است.

 این موضوع با واکنش افکار عمومی مواجه شده است؛ زیرا یکی از وظایف مهم شوراها نظارت بر عملکرد شهرداری‌ها است و حال سؤال این است که این‌گونه اقدامات چگونه می‌تواند در امر نظارت اعضای شورا بر عملکرد شهردار مانعی ایجاد نکند.

شهردار رستم‌آباد باید پاسخگو باشد

 «ظهیر عالمی» عضو شورای شهر رستم‌آباد در این رابطه در پاسخ به سؤال خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» مبنی بر اینکه شورای شهر رستم‌آباد در واکنش به این اقدام چه واکنشی داشته است، اظهار کرد: این اقدام کاملاً غیرقانونی است؛ لذا اعضای شورا برای حل مشکلات مردم در این جایگاه حضور دارند نه برای مرتفع‌نمودن مشکلات شخصی.

اقدام شهردار رستم‌آباد بدون هماهنگی اعضای شورا انجام شد

وی به برگزاری جلسه‌ای در این خصوص اشاره کرد و گفت: اقدام اخیر شهردار رستم‌آباد بدون هیچ‌گونه هماهنگی بین اعضای شورا انجام شده و امروز جلسه‌ای در راستای پیگیری این مسئله برگزار شد.

 عضو شورای شهر رستم‌آباد با بیان اینکه این عضو شورا در سال گذشته نیز خواهان اشتغال در شهرداری بود که با مخالفت استانداری مواجه شد و مستندات آن نیز موجود است، تصریح کرد: شورا ناظر شهرداری است و وقتی یک عضو شورا کارمند شهرداری می‌شود، جایگاه‌ها عوض خواهد شد؛ لذا در حال پیگیری هستیم و این اتفاق نیز عملی نخواهد شد.

 عالمی به عملکرد خوب شورای شهر رستم‌آباد اشاره و عنوان کرد: شورای شهر تاکنون در یک مسیر صحیح و رو پیشرفت قرار داشت؛ اما این‌گونه اقدامات علاوه بر عملکرد شورا، سبب نااُمیدی و دلخوری مردم نیز خواهد شد.

اعضای شورا باید برای حل مشکلات مردم قدمی بردارند نه برای مرتفع‌نمودن مشکلات شخصی

عضو شورای شهر رستم‌آباد با بیان اینکه شهردار باید نسبت به این اقدام پاسخگو باشد، اظهار کرد: با توجه به جمعیت بیکار موجود، اگر یک عضو شورا بخواهد مسئولیت جدیدی بگیرد، هیچ توجیه منطقی ندارد.

 وی تصریح کرد: بنده خطاب به ایشان نیز گفتم که هر یک از اعضای شورا موکل مردم هستند؛ لذا از ما توضیح خواهند خواست؛ زیرا ما در شورا حاضر هستیم تا برای حل مشکلات مردم قدمی برداریم نه اینکه از این سفره در جهت منافع شخصی خویش سوءاستفاده کنیم.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه