مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد:

وزش باد با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در گیلان

 مدیرکل سازمان هواشناسی گیلان از وزش باد گرم با سرعت ۳۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در این استان خبر داد و گفت: وزش باد گرم تا اواسط هفته در گیلان ادامه خواهد داشت.

وزش باد با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در گیلان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» محمد دادرس پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه با فعالیت سامانه هوای جنوبی در گیلان از دیروز، در حال حاضر باد گرم در همه مناطق استان و با شدت بیشتر در ارتفاعات و دامنه‌ها می‌وزد، اظهار کرد: وزش باد گرم تا اواسط هفته در گیلان ادامه خواهد داشت.
وی وزش باد گرم در شبانه‌روز گذشته با سرعت ۳۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در گیلان خبر داد، گفت: با گذر امواج کم‌وبیش ناپایدار، باران رگباری و پراکنده در این مدت در گیلان خواهد بارید، گفت:
مدیرکل سازمان هواشناسی گیلان تصریح کرد: بیشترین دما در این مدت از ماسال ۲۴ درجه سانتی‌گراد و کمترین دما از جیرنده ۶ درجه سانتی‌گراد گزارش شد.

وی با بیان اینکه دمای هوای رشت با افزایش دمای ۱۳ درجه‌ای در مقایسه با دیروز، به ۲۳ درجه سانتی‌گراد رسید افزود: رطوبت هوای رشت هم ۲۰ درصد است.

به گفته دادرس دریای خزر با ارتفاع موج ۷۰ تا ۸۰ سانتی‌متر، امروزوفردا برای فعالیت‌های دریانوردی و صید با احتیاط مناسب است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه