معاون وزیر نفت:

۶۰ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت دچار اختلال شده است

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: ایجاد اختلال در ۶۰ درصد جایگاه‌های عرضه بنزین صورت‌گرفته است و در تلاشیم با اولویت به جایگاه‌های پرتردد در کلان‌شهرها و جایگاه‌های بین‌راهی، یک‌به‌یک جایگاه‌ها به‌صورت آفلاین در مدار قرار گیرند.

۶۰ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت دچار اختلال شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» جلیل سالاری، معاون وزیر نفت در خصوص مشکل ایجاد شده در عرضه بنزین اظهار داشت: یک چالشی را در برخی جایگاه‌ها داشتیم که با تجربه گذشته‌ای که داشتیم، مشکلی وجود ندارد و در حال کار بر روی این مسئله هستیم.

 وی افزود: برای اینکه مشکلی ایجاد نشود، ارتباط جایگاه‌ها با سامانه را قطع کردیم تا به‌صورت آفلاین سوخت‌گیری انجام شود.

 معاون وزیر نفت تصریح کرد: ایجاد اختلال در ۶۰ درصد جایگاه‌های عرضه بنزین صورت‌گرفته است و در تلاشیم با اولویت به جایگاه‌های پرتردد در کلان‌شهرها، و جایگاه‌های بین‌راهی، یک‌به‌یک جایگاه‌ها به‌صورت آفلاین در مدار قرار گیرند.

 وی ادامه داد: تیم‌های تخصصی در سراسر کشور در حال کار هستند و حداقل زمانی ۶ تا ۷ساعته نیاز هست تا شرایط سوخت‌گیری به حالت عادی بازگردد و تا پایان امروز، شرایط سوخت‌گیری به حالت عادی باز خواهد گشت.

 معاون وزیر نفت تصریح کرد: هیچ مشکلی برای سهمیه‌های بنزین به وجود نخواهد آمد و پس از بازگشت سامانه به حالت آنلاین، مردم می‌توانند دوباره از سهمیه‌های خود استفاده کنند.

انتهای خبر/

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه