دادستان عمومی و انقلاب لنگرود:

۲ مدیر لنگرودی دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود گفت: در راستای مبارزه با فساد و اجرای بدون تبعیض قوانین و مقررات، برای دو نفر از مدیران شهرستان لنگرود پرونده قضائی تشکیل شد.

۲ مدیر لنگرودی دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» سید هاشم میرحسینی امروز با اشاره به اینکه گزارش‌هایی مبنی بر عدم اجرای قوانین در یکی از ادارات شهرستان لنگرود دریافت شد، اظهار کرد: طبق ماده ۱۳ قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد مدیران دستگاه‌های دولتی مکلف‌اند جرایم حوزه مأموریت خود به مقامات قضائی، نظارتی و اداری گزارش کنند و در غیر این صورت تحت تعقیب قضائی قرار خواهند گرفت.

وی در ادامه  افزود: با توجه به مستندات دریافتی برخی از مدیران دستگاه‌های شهرستان لنگرود با فشار اشخاص ذی‌نفوذ برای حفظ موقعیت و جایگاه به‌رغم تضییع حقوق دستگاه تحت تصدی از اعلام جرم به مراجع قضائی و ارائه گزارش به دستگاه نظارتی خودداری کردند که ضمن برخورد با تخلف و جرم به دلیل اهمال در انجام‌وظیفه و تضییع اموال عمومی و حقوق دولتی تحت تعقیب قرار گرفتند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود تصریح کرد: در راستای مبارزه با فساد و اجرای بدون تبعیض قوانین و مقررات، برای دو نفر از مدیران اداره مذکور در لنگرود پرونده قضائی به اتهام سوءاستفاده از موقعیت شغلی، ترک فعل و اجرای نکردن قوانین و مقررات مملکتی تشکیل شد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه