فرمانده انتظامی بندر انزلی خبر داد:

کشف بیش از ۱۱۰ کیلو موادمخدر در بندر انزلی

فرمانده انتظامی بندر انزلی از کشف ۱۱۰ کیلو و ۹۴۶ انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از ۱۱۰ کیلو موادمخدر در بندر انزلی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» سید مهدی نجفی‌پور شامگاه پنج‌شنبه با بیان اینکه مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است و این موضوع لزوم توجه ویژه نهادهای مربوطه در راستای برخورد با این پدیده شوم را دوچندان می‌سازد، اظهار کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت مأموریت‌های پلیس قرار دارد.

وی در ادامه به جمع‌آوری ۶۵۱ معتادان متجاهر و دستگیری ۲۵۱ خرده‌فروش و ۲۳ قاچاقچی موادمخدر طی ۹ ماه گذشته در شهرستان بندر انزلی اشاره کرد و افزود: از این افراد ۷ کیلو و ۹۶۶ گرم تریاک، ۵۰ کیلو و ۴۹۸ گرم حشیش، ۲۸۹ گرم هروئین و ۵۲ کیلو و ۱۹۳ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی با بیان اینکه معتادان به مراکز بازتوانی و کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند، تصریح کرد: خرده‌فروشان و قاچاقچیان موادمخدر نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

نجفی‌پور در پایان با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تأمین و ارتقای امنیت در جامعه خاطرنشان کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: پلیس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه