فرمانده انتظامی استان گیلان خبر داد:

آزادسازی اراضی ملی ۹۸۰ میلیاردی در لنگرود

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: ۶۵ هزار مترمربع از اراضی ملی به ارزش بیش از ۹۸۰ میلیارد ریال در شهرستان لنگرود رفع تصرف شد.

آزادسازی اراضی ملی ۹۸۰ میلیاردی در لنگرود

به گزارش هشت‌دی سردار عزیزاله ملکی امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برخورد قاطع مجموعه انتظامی با سودجویان و متخلفانی که نسبت به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند، اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از روستاهای منطقه چاف شهرستان لنگرود، بررسی موضوع توسط پلیس در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی برای پیگیری موضوع ضمن هماهنگی قضائی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه حفظ و حراست از منابع طبیعی و ملی یک وظیفه همگانی و از اولویت‌های مجموعه انتظامی است، تصریح کرد: مبارزه با زمین‌خواران و سودجویان به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار ملکی گفت: در این راستا مشخص شد که این شخص ۶۵ هزار مترمربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به‌صورت غیرقانونی آن را به‌وسیله فنس و سیم‌خاردار محصور کرده است.

وی بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را بیش از ۹۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

متهم ۴۲ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه