رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

خون کودکان غزه وجدان انسان‌ها را بیدار کرد

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، گفت: سران غربی در حمایت از رژیم صهیونیستی مسابقه می‌دهند اما خون فرزندان و بچه‌های شیرخوار غزه وجدان انسان‌ها را بیدار کرده و مانند پتکی بر سر مستکبران فرود آمده است.

خون کودکان غزه وجدان انسان‌ها را بیدار کرد

به گزارش هشت‌دی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی صبح امروز در اجتماع همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و حمایت از کودکان غزه در میدان شهدای ذهاب رشت با بیان اینکه تاریخ به شکل دیگری در حال رقم‌خوردن است گفت: یک طرف دنائت و درندگی و طرف دیگر مظلومیت شرافت و انسانیت و در واقع دو جبهه حق و باطل در منطقه در حال تقابل است.

وی با اشاره به اینکه افتخار ملت ایران این است که مظهر شرافت را در جهان رهبری می‌کند و از طرفی آمریکای جنایت‌کار نماینده ظلم و بی‌شرافتی است افزود: بیداری که در جهان مشاهده می‌کنیم سرانجام دودمان ظالمان را به زباله‌دان تاریخ می‌اندازد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه علت حملات حماس علیه رژیم صهیونیستی، چالشی و فرسایشی شدن جنگ‌ها است تصریح کرد: ۷۵ سال است که این جنگ ادامه دارد و دیگر قابل ادامه نبود از طرفی دیگر جریان مذاکره و عادی‌سازی مذاکرات با رژیم صهیونیستی آرمان‌های فلسطین را قربانی می‌کرد.

سعیدی با بیان اینکه دولت افراطی رژیم صهیونیستی قصد حمله پیش‌دستانه را داشت ادامه داد: پیش‌بینی کرده بودند دو میلیون یهودی را در سرزمین‌های اشغالی ساکن کنند و اگر حماس حمله نمی‌کرد مشکلات عدیده‌ای ایجاد می‌شد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به علت حمایت دنیای غرب از رژیم صهیونیستی بیان کرد: نیاز مشترک آمریکا و اروپا به انرژی و اینکه اروپا تحت نفوذ آمریکا است و دیگر آنکه نگران خیزش اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: نفوذ لابی صهیونیستی داخل کنگره آمریکا باعث شده که به پول صهیونیست‌ها نیازمند هستند؛ لذا همه سران غربی در حمایت از رژیم صهیونیستی مسابقه می‌دهند.

سعیدی با بیان اینکه تلاش زیادی شده تا انقلاب از پای دربیاید؛ اما رهبری مقام معظم انقلاب تمامی توطئه‌ها را خنثی کرد افزود: حتی برخی رؤسای جمهور ایران معمار پیاده‌کردن تئوری غربی‌ها در ایران بودند؛ اما هوشمندی رهبری اهدافشان را ناکام گذاشت.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه ظرفیت‌های جهان اسلام بسیار زیاد است و اگر مسیر تردد کشتی‌ها را ببندند ظرف یک هفته اسرائیل عقب‌نشینی می‌کند ادامه داد: این کار را نمی‌کنند؛ زیرا تاروپود آنها وابسته به رژیم صهیونیستی است.

شکست نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از مهم‌ترین پیامدهای حملات حماس است

وی با بیان اینکه شکست نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از مهم‌ترین پیامدهای حملات حماس است گفت: تمامی مؤلفه‌های قدرت رژیم صهیونیستی با این حملات به‌هم‌ریخته و هر چه می‌گذرد بر ضعف او اضافه می‌شود.

سعیدی با بیان اینکه اختلافات در رژیم صهیونیستی افزایش‌یافته است تصریح کرد: تحمیل تلفات زیاد بر رژیم صهیونیستی از دیگر پیامدهای حملات حماس علیه اسرائیل است.

خون کودکان و نوزادان شیرخوار غزه وجدان انسان‌ها را بیدار کرد

وی با اشاره به اینکه هیچ عاملی نمی‌توانست مانند اتفاقات این روزها وجدان مردم جهان را بیدار کند، گفت: این‌ها علائم قبل از ظهور است و خون فرزندان و بچه‌های شیرخوار غزه وجدان انسان‌ها را بیدار کرده و مانند پتکی بر سر مستکبران فرود آمده است.

سعیدی شکستن سد امپراطوری رسانه‌ای غرب را از دیگر آثار مثبت اتفاقاً اخیر در غزه دانست و گفت: خسارت‌ها سنگین است؛ اما اگر خسارتی باعث شود انسان‌ها بیدار شوند آثار زیاری خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه