داماش به دنبال امتیاز در شیراز

داماش در ۱۰ هفته گذشته نتوانسته در بیرون خانه امتیازی کسب کند و شاید یاران علی نظرمحمدی امروز بتواند با کسب امتیاز مقابل شهر راز این مهم را برطرف کنند.

داماش به دنبال امتیاز در شیراز

به گزارش هشت‌دی از هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور (جام آزادگان) داماش امروز ۲۴ آبان‌ماه در حافظیه شیراز به مصاف تیم فوتبال «شهر راز» این شهر می‌رود.

 این بازی که رأس ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود شهر راز تحت هدایت «ستار زارع» با ۱۶ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و از پنج بازی خانگی قبلی‌اش تنها یک برد در مقابل خلیج‌فارس ماهشهر به دست آورده است.

اما لاجوردی پوشان شهر باران پس از یک برد روحیه‌بخش در رشت در مقابل آریو اسلامشهر، آماده است این برد را تبدیل به یک‌روند مثبت کند. لاجوردی‌ها که این روزها در جو آرام‌تری سیر می‌کنند، به دنبال کسب نخستین امتیاز خارج از خانه هستند تا با ادامه یک‌روند مثبت و رسیدن به فصل نقل‌وانتقالات، خانه‌تکانی را آغاز کنند و هواداران این تیم شاهد یک داماش شایسته‌تر و آبرومندتر باشند.

 داماش  در ۱۰ هفته گذشته نتوانسته در بیرون خانه امتیازی کسب کند و شاید یاران علی نظر محمدی  امروز بتواند با کسب امتیاز مقابل شهرراز این  مهم را برطرف کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه