سرپرست فرمانداری صومعه‌سرا خبر داد:

تأیید صلاحیت ۱۳ داوطلب انتخابات مجلس در صومعه‌سرا

سرپرست فرمانداری صومعه‌سرا با اشاره به پایان‌یافتن مهلت قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: در شهرستان صومعه‌سرا، صلاحیت ۱۳ داوطلب تأیید و ۷ داوطلب نیز رد صلاحیت شد.

تأیید صلاحیت ۱۳ داوطلب انتخابات مجلس در صومعه‌سرا

 به گزارش هشت‌دی اسفندیار جوشن در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ۲۴ نفر در سامانه ثبت‌نام وزارت کشور از حوزه انتخابیه شهرستان صومعه‌سرا داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شدند.

 وی با اشاره به پایان‌یافتن مهلت قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیئت اجرایی شهرستان صومعه‌سرا، گفت: بر اساس استعلام از مراجع پنج‌گانه و به استناد ماده ۶۰ قانون و بررسی‌های میدانی در محل، توسط اعضای هیئت اجرایی از بین ۲۴ داوطلب صلاحیت ۱۳ داوطلب تأیید صلاحیت شد.

 سرپرست فرمانداری صومعه‌سرا افزود: از بین این افراد صلاحیت ۴ داوطلب محرز نشد و صلاحیت ۷ داوطلب نیز رد شد.

 رئیس هیئت اجرایی انتخابات صومعه‌سرا تصریح کرد: از امروز ۱۹ آبان تا فردا ۲۰ آبان نتایج تعیین صلاحیت مکتوب به داوطلبان ابلاغ سپس به مدت دو روز از ۲۱ تا ۲۲ آبان داوطلبان می‌توانند درخواست کتبی خود مبنی بر دریافت دلایل عدم تأیید یا عدم احراز را به هیئت اجرایی تحویل و از مورخ ۲۳ تا ۲۴ آبان دلایل موصوف با رعایت قانون لزوم رسیدگی دقیق به شکایات داوطلبین به فرد داوطلب اعلام می‌گردد.

 انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه