مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان:

موزه مطبوعات گیلان آذرماه افتتاح می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان گفت: موزه مطبوعات در شهر رشت روز پژوهش به افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد.

موزه مطبوعات گیلان آذرماه افتتاح می‌شود

به گزارش هشت‌دی ولی جهانی امروز در گفتگو با خبرنگاران از راه‌اندازی موزه مطبوعات گیلان خبر داد و اظهار کرد: طی اخذ مجوزهای لازم در خصوص ایجاد موزه مطبوعات در شهر رشت، این موزه توسط بخش خصوصی در دست اقدام است.

وی در ادامه به تنوع مطبوعات و مجلات جمع‌آوری شده اشاره کرد و افزود: آرشیو کمی و کیفی مطبوعات مختلف کشور اعم از سیاسی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و… مربوط به دوره‌های قبل و بعد از انقلاب از ویژگی‌های موزه مذکور است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان تصریح کرد: توسعه فضای نمایش و فراهم نمودن مکان مناسب در مراحل بعدی می‌تواند برای بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه خدمات‌رسانی نموده و موجبات رضایت‌مندی ایشان را فراهم آورد.

جهانی بیان کرد: همه مجموعه‌داران می‌توانند در صورت علاقه‌مندی به ادارات مختلف و نمایندگی‌های میراث‌فرهنگی در سراسر استان مراجعه نموده تا با اخذ مجوز، مجموعه خویش را با مردم به اشتراک بگذارند.

این مسئول از افتتاح موزه گیلان در شهر رشت در آذرماه خبر داد و خاطرنشان کرد: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این موزه در روز پژوهش (شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲) به افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه