نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

طوفان الاقصی حقانیت تمام‌عیار جمهوری اسلامی را ثابت کرد

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، گفت: جهانیان در این دوره از تاریخ فهمیدند جمهوری اسلامی از حقانیت تمام‌عیار برخوردار است و سال‌های سال اعلام می‌کردیم آمریکا خوی درندگی دارد و وحشی‌گری انجام می‌دهد.

طوفان الاقصی حقانیت تمام‌عیار جمهوری اسلامی را ثابت کرد

به گزارش هشت دی، آیت‌الله رسول فلاحتی پیش از ظهر شنبه در اجتماع یوم‌الله ۱۳ آبان مردم در میدان شهدای ذهاب رشت ضمن تقدیر روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: ۱۳ آبان امسال با قیام مردم فلسطین هم‌زمان شده است و دانش‌آموزان و دانشجویان ایران و جهان قلبی مالامال از نفرت و انزجار از وحشی‌های زمان دارند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه ایالات متحده نمادی از وحشی‌گری جهانی است افزود: آمریکایی‌ها و هم‌پیمانانش کودکان و زنان را می‌کشند و به کسی رحم نمی‌کنند و ملت‌ها به این باور رسیدند که رژیم صهیونیستی خوی وحشی‌گری دارد.

وی با اشاره به اینکه ضربه سنگینی که استکبار جهانی و صهیونیست‌های غاصب پس از ۷۵ سال از دست جوانان توانمند فلسطینی خوردند تا مدت‌ها آنها را به بیهوشی برده است ادامه داد: استکبار جهانی خود را آماده می‌کرد تا باقدرت بزرگی مانند جمهوری اسلامی مبارزه کند؛ اما در این نبرد نابرابر فهمیدند که در برابر جوانان غزه مانده‌اند و ناتوان شده‌اند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه استکبار جهانی به این باور رسیده که جمهوری اسلامی در تحلیل آنها نمی‌گنجد و نمی‌توانند این قدرت را مهار کنند تصریح کرد: جبهه غربی و عبری و به‌تبع آن جبهه عربی شکستی در این نبرد خوردند که تا سال‌های سال قلبشان را کدر کرده و آتش به خرمن وجودشان انداخته و این، قدرت ملت مسلمان است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه در ماه‌های اخیر سران برخی از کشورهای عربی و غیرعرب مسلمان مسابقه برقراری روابط با رژیم صهیونیستی برقرار می‌کردند افزود: حرکت معنادار جوانان فلسطینی باعث شد این رهبران تا سال‌ها میل به برقراری رابطه با این رژیم غاصب نداشته باشند.

وی با بیان اینکه جوانان ایرانی نماد مقاومت در برابر ظلم جهانی هستند و فلسطینی‌ها به ما اقتدا کردند گفت: جهانیان در این دوره از تاریخ فهمیدند جمهوری اسلامی از حقانیت تمام‌عیار برخوردار است و سال‌های سال اعلام می‌کردیم آمریکا خوی درندگی دارد و وحشی‌گری انجام می‌دهد.

آیت‌الله فلاحتی خاطرنشان کرد: حرکات سیاسی وحشیانه رهبران امروز دنیا به جوانان یاد می‌دهد که آنها را بشناسند و اینکه بدانند مبارزه ملت ایران اسلامی علیه آمریکا عاقلانه و منطقی است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان افزود: بیش از ۱۵۰ کشور در دنیا فهمیدند آمریکا و صهیونیسم جهانی می‌خواهند نسل انسان و مسلمان را نابود کنند و دنیای اسلام بیدارتر شده است و هر چه زمان می‌گذرد ملت‌ها بیدارتر می‌شوند و می‌فهمند باید در برابر این قدرت‌ها بایستند و امروز در این کشور جوانان و فرهیختگان هستند که سخن امام که گفت آمریکا شیطان اکبر است را فهمیدند.

مرگ بر آمریکا گفتن ما امروز معنادارتر شده است

وی با بیان اینکه هر انسان آزاده با دیدن صحنه‌های مهیب در فلسطین می‌فهمد دنیا در دست چند یاغی‌گر است و این وحشی‌ها باید بروند تصریح کرد: تاریخ امروز در دست جوانان مسلمان است و مرگ بر آمریکا گفتن ما امروز معنادارتر شده است.

آیت‌الله فلاحتی خاطرنشان کرد: هیچگاه مردم فلسطین تا به امروز چنین حمایت جهانی نداشتند و امروز رهبران دنیا باورشان آمده که نمی‌توانند در برابر مقاومت جوانان فلسطینی کاری از پیش ببرند.

وی عنوان داشت: اگر ناپختگی به خرج بدهند و رژیم صهیونیستی حمله زمینی به غزه را آغاز کند، غزه میدان گورستان برای سربازان صهیونیستی خواهد شد.

آیت‌الله فلاحتی افزود: امروز خشم همه ملت‌های اسلامی و جبهه مقاومت متوجه آمریکا و قدرت‌های پوشالی ایالت متحده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه