سرمربی تیم ملوان انزلی:

یکدلی برگ برنده تیم ملوان است

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با بیان اینکه در هفت بازی ۱۵ امتیاز کسب کردیم، گفت: یکدلی و رفاقت برگ برنده تیم ملوان است.

یکدلی برگ برنده تیم ملوان است

به گزارش هشت‌دی مهدی تاتار امشب و در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان با بیان اینکه ما تنها نبودیم و هواداران ما را همراهی کردند، اظهار کرد: از هوادارانمان تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه هیچ‌چیزی برایمان با ارزش‌تر آن نیست که امشب در انزلی مردم شاد هستند، افزود: از بازیکنانم تشکر می‌کنم، امروز جانانه جنگیدند و ما امروز استحقاق برد را داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان با بیان اینکه امروز برد حق ملوان بود و اگر برنده نمی‌شدیم ناراحت‌کننده بود، تصریح کرد: شکست‌دادن سپاهان آن هم در اصفهان کار هر تیمی نیست و اگر طرفداران سپاهان از خوشحالی ما ناراحت شدند ما را ببخشند.

تارتار با تأکید بر اینکه من باخت سپاهان آن هم در اصفهان را به یاد ندارم ادامه داد: تیم سپاهان، تیم قدرتمندی است و شاید در طول فصل یک‌بار در خانه بازنده شود.

وی با بیان اینکه در تیم ملوان بازیکنان خوبی داریم که لیاقت پوشیدن تیم ملی را دارند، افزود: از کادر تیم ملی و شخص آقای قلعه نوعی می‌خواهم تیم ما و بازیکنان ما را هم ببیند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان با بیان اینکه تیم ما در هفت بازی ۱۵ امتیاز کسب کرده است، ادامه داد: ملوان این ۱۵ امتیاز را در مقابل تیم‌های مدعی لیگ کسب کرده است و رفاقت و یکدلی که در تیم ملوان است برگ برنده ماست.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه