رئیس اداره آب و فاضلاب رودسر در گفتگو با هشت‌دی:

پرداخت معوقات حقوق کارکنان زمان‌بر است

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان رودسر، گفت: با چالش‌هایی مواجه هستیم که منجر به عدم پرداخت معوقات حقوق کارکنان رسمی و قراردادی شده است اما تمام تلاش ما بر مرتفع‌کردن این مسئله است که مستلزم زمان است.

پرداخت معوقات حقوق کارکنان زمان‌بر است

به گزارش هشت‌دی برخی از کارکنان اداره آب و فاضلاب شهرستان رودسر اعلام کرده‌اند که در چند ماه اخیر حقوق معوقه خویش را دریافت نکرده‌اند.

بابک رستمی در گفتگو با هشت‌دی در پاسخ به وضعیت پرداخت حقوق به کارکنان این اداره، اظهار کرد: متاسفانه با چالش‌هایی در این رابطه مواجه هستیم که منجر به عدم پرداخت حقوق کارکنان رسمی و قراردادی شده است اما تمام تلاش مدیران و معاونین بر حل و فصل این مسائل و کاستی‌ها است.

وی در ادامه گفت: در بخش آب‌بها، موظف به دریافت قیمت تمام‌شده آب نیستیم از این رو درآمد‌های جاری با هزینه‌های ثابت همخوانی ندارد از طرفی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان از این معوقات مربوط به مردم استان گیلان است که متاسفانه وصول آن زمان‌بر است لذا جلسات متعددی در راستای پیگیری این مطالبات تشکیل شده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب رودسر تصریح کرد: حدود چهار مرحله از معوقات حقوق کارکنان در سال گذشته و جاری پرداخت شده اما هنوز به طور کامل انجام نگرفته است.

رستمی در پایان خاطرنشان کرد: بخشی از این مطالبات به مجموعه اداره آب و فاضلاب شهرستان در ارتباط با ستاد وزارت نیرو مربوط می‌شود همچنین بخشی از این پیگیری از طریق هماهنگی با استاندار و معاونین با ادارات و سازمان‌های مختلف است و در بخشی دیگر نیز دفاتر قضایی پیگیر این مطالبات هستند لذا تمام تلاش ما بر مرتفع‌کردن این مسئله است اما مستلزم زمان است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه