رئیس پلیس آگاهی گیلان کارآگاه برتر کشور شد

«علیرضا حدادی» رئیس پلیس آگاهی گیلان به‌عنوان کارآگاه برتر سال ۱۴۰۲ در کشور انتخاب شد.

رئیس پلیس آگاهی گیلان کارآگاه برتر کشور شد

به گزارش هشت‌دی طی حکی از سوی فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران «علیرضا حدادی» رئیس پلیس آگاهی گیلان به‌عنوان کارآگاه برتر سال ۱۴۰۲ در کشور انتخاب شد.

در حکم فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران آمده است:

جناب سرهنگ کارآگاه چهارم علیرضا حدادی ماسوله

پلیس آگاهی مفتخر به داشتن کارآگاهان مؤمن و متعدی است که نشان ارزشمند خدمت به مردم شهیدپرور ایران اسلامی را باتکیه‌بر نیروی ایمان و شهادت بر سینه داشته و سعی و تلاش در مسیر تحقق اهداف مقدس میهن عزیزمان را با جان خود مأنوس نموده و وظیفه ذاتی خود می‌شمارند. ستایش و قدردانی از کارآگاهان کشور گامی بایسته در راه ارج‌نهادن بر تلاش صادقانه و عاشقانه مردانی است که در مسیر خدمت، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

ازاین‌روی به‌منظور تجلیل از بزرگ‌مردان جان‌برکف عرصه‌های کشف جرایم که بی‌تردید تلاش جهادی و زحمات خستگی‌ناپذیر بی‌وقفه ایشان زمینه‌ساز تبلور آسایش و امنیت جامعه در اقصی‌نقاط کشور است، لذا ضمن گرامیداشت روز کارآگاه، انتخاب جناب‌عالی را به‌عنوان کارآگاه برتر کشوری در سال ۱۴۰۲ تبریک می‌گوییم.

امید است در سایه الطاف خداوند متعال و توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) تحت زعامت و رهبری فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» با جدیت و پشتکار در بسط و گسترش فرهنگ والای کارآگاهی همت گمارید.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه